18 تا 23 اردیبهشت برگزار می شود؛
چهارمین نمایشگاه تشریفات و تسهیلات ازدواج طی روزهای 18 تا 23 اردیبهشت‌ماه در اصفهان برپا می‌شود و پل شهرستان را به محلی برای مراجعه جوانان و خانواده‌‌های زوج‌های جوان تبدیل خواهد کرد.
کد خبر: ۷۴۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ 06 May 2019
به گزارش تابناک به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه‌های اجتماعی ـ اقتصادی جای می‌گیرد که سبب می‌شود جوانان، زوج‌های جوان و خانواده‌‌های آنان به صورت یکجا با خدمات و فعالیت‌های مرتبط با حوزه تشریفات و تسهیلات ازدواج آشنا شوند.
 
80 شرکت و موسسه مرتبط با حوزه تشریفات و تسهیلات ازدواج در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و توانمندی‌های خود را در 8200 مترمربع متراژ کل و 3200 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.
 
آتلیه‌ها و خدمات عکاسی و فیلمبرداری، گل‌آرایی و تزئینات مراسم، سالن‌های زیبایی، مزون‌های لباس عروس و داماد، موسسات تشریفاتی، باغ‌تالارها، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات وابسته، مراکز مشاوره و کانون‌های فرهنگی در این نمایشگاه حضور دارند تا خدمات خود را بهتر به جوانان و مخاطبان نمایشگاه معرفی کنند.
 
تالار قصر شرق و تالار آناهیتا، آرایش و زیبایی تک، آتلیه تابش، باغ تالار بهشت، سفره عقد فرنیک، باغ تالار شب، آتلیه شب، گالری تاج پرنسس، آتلیه پدیده، سالن خانه عروس و آتلیه دانژه از مطرح‌ترین فعالان این حوزه هستند که در چهارمین نمایشگاه تشریفات و تسهیلات ازدواج حضور خواهند یافت.
 
نکته قابل توجه درباره این دوره از نمایشگاه آن است که در دوره‌‌های گذشته نمایشگاه تشریفات به همراه نمایشگاه ملزومات ازدواج برگزار می‌شد اما در این دوره، نمایشگاه تخصصی تشریفات و تسهیلات ازدواج برپا شده تا نگاه تخصصی‌تری به این حوزه وجود داشته باشد.
 
علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 تا 23 روزهای 18 تا 23 اردیبهشت‌ماه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار