یکی از ورزشکاران لارستانی با انتقاد از عدم تعهد مسئولان نسبت ساخت و اتمام زمین چمن مصنوعی استادیوم شهید دانشیار لارستان، اظهار داشت: این بی‌توجهی‌ها سبب سلب اعتماد عمومی مردم لارستان و به ویژه ورزشکاران شده است.
کد خبر: ۷۴۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 04 May 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: از سال 91 بود که با تخریب چمن طبیعی استادیوم ورزشی شهید دانشیار شهر لار، وعده تبدیل آن به چمن مصنویی داده شد و این پروژه تا به امروز بنا بر دلایل نامعلوم هنوز به سرانجام نرسیده است.

هر چند بنا به وعده‌ها و بازدیدهای مکرر مسئولان اعم از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر، مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان فارس و لارستان زمان‌های معینی برای بهره‌برداری از پروژه ورزشی استادیوم فرهنگی ورزشی شهید دانشیار شهر لار مطرح شده، اما با گذشت چند سال هنوز محقق نشده است که از جمله این وعده‌ها می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد.

در بهمن ماه سال 95 رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در مصاحبه‌ای با بیان اینکه عملیات تعویض چمن استادیوم شهید دانشیار لار به چمن مصنوعی به دلیل کمبود اعتبار از سال 91 بی‌حرکت باقی مانده است، گفته بود که مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان قول مساعد تخصیص اعتبار در سال 96 برای تکمیل این طرح داده شده است.

محمدحسن طیبی در همین مصاحبه با اشاره به اینکه نماینده مردم در مجلس و فرمانداری لارستان نیز مکاتبات لازم را برای این مهم انجام داده‌اند، گفته است: انتظار می‌رود تا بتوان در سال 96 پروژه چمن مصنوعی چمن استادیوم شهید دانشیار لارستان را به سرانجام رساند.

این مسئول همچنین در مهرماه سال 96، از آغاز بکار این پروژه با اعتبار یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی جهت احداث زمین چمن مصنوعی، دکل روشنایی، کانال کشی، آماده سازی زمین برای بتون‌ریزی و کاشت چمن خبر داده و گفته است: طبق قول پیمانکار تا پایان سال96 این پروژه به بهره‌برداری برسد.

همچنین در بازدیدهای جداگانه‌ای که مدیرکل ورزش و جوانان فارس و همچنین نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه احداث زمین چمن مصنوعی استادیوم شهید دانشیار داشتند، قرار بوده این طرح در سال 97 افتتاح شود اما اکنون با گذشت 2 ماه از سال 98، هنوز این وعده‌ها محقق نشده است.

یکی از ورزشکاران لارستانی با انتقاد از عدم تعهد مسئولان نسبت ساخت و اتمام زمین چمن مصنوعی استادیوم شهید دانشیار لارستان، اظهار داشت: این بی‌توجهی‌ها سبب سلب اعتماد عمومی مردم لارستان و به ویژه ورزشکاران شده است.

این ورزشکار با بیان اینکه ورزش به‌عنوان یکی از تفریح‌های سالم سبب نشاط و سر زندگی می‌شود و از طرفی جوانان با ورزش کردن اعتمادبه‌نفس، رضایت از خود و سر زندگی را تجربه می‌کنند، تصریح کرد: اهمیت و جایگاه ورزش در ارتقای جامعه به سمت تعالی بر کسی پوشیده نیست.

این جوان ورزشکار لارستانی با ابراز تأسف نسبت به اینکه هر ساله با ورود به ایام دهه فجر نوید افتتاح پروژه چمن مصنوعی استادیوم دانشیار لارستان به نقل محافل ورزشی و رسانه‌ای تبدیل می‌شود، ادامه داد: نمی‌دانیم کدام منطق و خرد جمعی حکم به عدم حمایت از قشر جوان داده که بعد از چند سال پروژه‌ای در این سطح به بهره‌برداری نرسیده است.

وی با طرح این سوال که مگر هزینه بهره‌برداری این پروژه از توان دولت و دولت مردان استان فارس خارج است؟، گفت: نباید از صبر و نجابت و سکوت ورزشکاران لاری سوء استفاده بشود و اگر برای شهر لار بودجه نیست برای هیچ جا نباید باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار