استاندار يزد تأکید کرد؛
استاندار یزد نگاه معلميني كه قالب هاي رسمي را شكسته و فراتر از حضور در كلاس درس براي پيشرفت اجتماع محور و ساختن جامعه تلاش مي‌كنند را الگويي موثر براي ساير بخش ها و شايسته تقدير دانست .
کد خبر: ۷۴۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 04 May 2019

«محمدعلی طالبی» در مراسم بزرگداشت روز معلم،ويژه معلمان جوان با تبريك و گراميداشت روز معلم اظهار کرد: از روحيه اجتماعي معلمانی كه در قالب يك سازمان غير دولتي، جمع منسجمي را به وجود آورده و با استفاده از ظرفيت اين سازمان مردم نهاد درحوزه هاي اجتماعي و فرهنگي مشغول به فعاليت هستند، قدردانی میکنم .

وی افزود: در جامعه امروز به مجامعی كه بتوانند افراد فرهيخته را گرد هم آورده و در رابطه با مسائل مهم پيرامون خود انديشه ورزي نموده و ارائه نظر، انتقاد و پيشنهاد نمایند، نياز جدي داريم .

استاندار یزد گفت: اهميت اين مجموعه ها از اين نظر است كه مي‌توانند ديدگاه هاي خود را در قالبی سازمان يافته به جامعه ارائه كنند و از سوي ديگر نيز براي بررسي مسائل و مشكلات حوزه فعالیت خود پیشقدم باشند .

طالبی تصریح کرد: در اين راستا دستگاه هاي اجرايي مسئوليت دارند تا با فرصت دادن به فعالان اجتماعي و سمن ها زمينه تاثير گذاري بيشتر آنها در سطح جامعه را به وجود آورده و تقويت كنند .

وی در ادامه با بیان این‌که«انگيزه بسيار بالايي در قالب اين گروه ها جهت نقش آفريني در حوزه های اجتماعي و فرهنگي استان وجود دارد» بیان کرد: وجود معلميني كه قالب هاي رسمي را شكسته و فراتراز حضور در كلاس و رویه های معمول تدريس، به دانش آموزان درس زندگی و اصول توانمندی می‌آموزند تا به فكر ساختن جامعه خود و آينده اين استان و كشور باشند، جای امیدواری و خوشحالی بسیار دارد .

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: معلميني كه فراتر از دانش آموزان مي توانند درس هايي را به جامعه و مردم ارائه كنند و حركت جامعه را به سمت توسعه و پيشرفت اجتماع محور تسريع نمایند، شايسته تقديرند و اميد است چنين نگاهي در ساير بخش هاي جامعه نيز جريان يابد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار