در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، جمعه ۱۳ اردیبهشت، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران با نفت آبادان در قائم‌شهر و سپاهان اصفهان با ماشین سازی تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدارها به ترتیب صنعت نفت ۲ بر ۱ نساجی مازندران را شکست داد و سپاهان با دو گل از سد ماشین سازی گذشت .
کد خبر: ۷۴۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ 03 May 2019

تیم فوتبال سپاهان با برتری ۲ بر صفر برابر ماشین‌سازی تبریز امیدهایش برای قهرمانی در لیگ را زنده نگه داشت.

 در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان ماشین‌سازی تبریز بود که در نهایت توانست این تیم را ۲ بر صفر را شکست دهد تا فاصله خود را با تیم پرسپولیس در صدر جدول به سه امتیاز برساند.

برای شاگردان امیر قلعه‌نویی در این دیدار کی‌روش استنلی در دقیقه ۱۹ و مهرداد محمدی در دقیقه ۵۶ گلزنی کردند.

با توجه به اینکه سپاهانی‌ها این فرصت را در اختیار داشتند که با کسب سه امتیاز این دیدار شانس قهرمانی خود را در لیگ زنده نگه دارند، بازی برابر ماشین‌سازی تبریز را طوفانی آغاز کردند و از همان دقایق ابتدایی با فشار فراوان و ارسال‌هایی که بیشتر از سمت راست انجام می‌شد، سعی داشتند دروازه سپیدپوشان ماشین‌سازی را باز کنند. شاگردان امیر قلعه‌نویی روی همین حربه در دقیقه ۱۹ با حرکتی که از سمت راست انجام دادند فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه به دست آوردند که در مرحله اول دخسوس اجازه نداد دروازه باز شود اما لحظاتی بعد ارسال محمد ایران‌پوریان از سمت راست روی دروازه ماشین‌سازی با ضربه سر کی‌روش استنلی همراه بود که این توپ به گل اول بازی تبدیل شد.

در ادامه با وجود اینکه باز هم سپاهانی‌ها فشار را روی دروازه حریف بیشتر می‌کردند اما گاهی سپیدپوشان ماشین‌سازی هم روی دروازه سپاهان خطرآفرین شدند که با هوشیاری مدافعان زردپوش سپاهان این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد. در یکی از این موقعیت‌ها در دقیقه ۴۰ رضا خالقی‌فر فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه به دست آورد که شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

اما در آغاز نیمه دوم زردپوشان سپاهان که پیروزی یک بر صفر را حاشیه امنی برای خود نمی‌دانستند باز هم با ارسال‌های بلند از سمت راست و گاهی از سمت چپ سعی داشتند دروازه حریف را باز کنند. این بار در دقیقه ۵۶ سعید آقایی حرکتی را از سمت چپ انجام داد و با ارسال زمینی توپ روی نقطه کرنر فرصت بسیار خوبی برای مهرداد محمدی ایجاد کرد که این بازیکن هم با یک شوت پای چپ زیبا دروازه ماشین‌سازی تبریز را برای دومین بار باز کرد.

البته باز هم سپیدپوشان ماشین‌سازی عقب ننشستند و دقایقی پس از گل دوم سپاهان می‌توانستند یکی از گل‌ها را جبران کنند. در دقیقه ۶۲ عزیز معبودی ارسال دقیقی روی دروازه سپاهان انجام داد که توپ به فرید کریمی رسید اما شوت این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به اوت رفت و به گل تبدیل نشد.

با این نتیجه سپاهان اصفهان دو هفته پیش از پایان لیگ به فاصله سه امتیازی پرسپولیس رسید تا امیدهایش برای به دست آوردن جام قهرمانی کماکان زنده بماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار