در همایش روز جهانی کار و کارگر؛
مسوولان شهرستان بویین‌زهرا از مقام والای خانواده شهید کارگری مختار جهان‌اکبری در همایش روز جهانی کار و کارگر و گرامیداشت هفته‌ی بسیج کارگری تجلیل کردند.
کد خبر: ۷۴۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 01 May 2019

مسئولان بویین‌زهرا از خانواده شهید جهان‌ اکبری تجلیل کردند

به گزارش تابناک قزوین،  همایش روز جهانی کار و کارگر و گرامیداشت هفته‌ی بسیج کارگری به همراه آیین تجلیل از کارگران نمونه شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد.
در این مراسم، مسوولان شهرستان بویین‌زهرا از خانواده شهید کارگری مختار جهان‌اکبری با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند که این لوح را بهرامعلی کشاورزقاسمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا به نیابت از آنها دریافت کرد.
در مراسم فوق، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا روز جهانی کار و کارگر را به همه‌ی کارگران تبریک گفت و از زحمات آنها قدردانی کرد.
وی افزود: کارگران با کار کردن نقش بسزایی در رونق تولید، چرخش اقتصادی و پیشرفت و توسعه‌ی کشور دارند به همین دلیل اهمیت فعالیت این قشر در جامعه بر کسی پوشیده نیست.
رضوانی گفت: در فرهنگ دینی ما کار کردن جزو بهترین عبادت‌ها محسوب می‌شود و اهمیت بسزایی در پرورش شخصیت انسان‌ها، جلوگیری از گناه و مفاسد اجتماعی، افزایش سلامتی و نشاط و مبارزه با فقر دارد.

امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا افزود: به همین دلیل همه‌ی آحاد جامعه بایستی به کار کردن اهمیت دهند و همچنین مسوولان بستر اشتغال را برای جوانان فراهم کنند تا مشکلات خانواده و جامعه کاهش یابد.
در ادامه این مراسم، علی رحمانی فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال جاری را به نام رونق تولید نامگذاری کرده است، گفت: نمایندگان مجلس باید در این خصوص ورود جدی داشته باشند تا این شعار عملیاتی گردد.
وی افزود: مسوولان بایستی در راستای تکریم کارگران، دغدغه‌های این قشر از جمله برقراری بیمه و بهبود قراردادها را برطرف کنند.  
گفتنی است: در این مراسم، روح‌الله بابایی‌صالح نماینده مردم آوج و بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسوولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار