شهردار آبادان:
شهردار آبادان گفت: درسی که از مدیریت مشترک سیلاب در آبادان به دست آمد این است که اگر همگی بدون حاشیه به انجام وظایف تعریف‌شده بپردازند، مشکلات شهری با شتاب بیشتری دنبال و رفع می‌شود.
کد خبر: ۷۳۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 30 April 2019

حسین حمید پور شامگاه دوشنبه در آئین تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر آبادان که به مناسبت روز ملی شوراها در محل شورای اسلامی شهر آبادان انجام شد، افزود: بیستمین سال تأسیس شوراهای اسلامی را تبریک می گویم و این را به فال نیک می‌گیریم، امیدوارم ماهیت قانون اساسی ما که در قالب شوراها تعیین و تشکیل شده (البته نفس قضیه با آنچه در برخی شهرها نمود یافته متفاوت است) بتواند در جهت کمک به رفع مشکلات شهروندان هر شهر اثرگذار باشند.

وی اظهار کرد: در آبادان در طی سال‌های گذشته، اتفاقاتی که قانون اساسی در قالب شورها پیش بینی کرده، رخ داده و به طور حتم در آینده نیز به همین روال خواهد بود، برای تمام اعضای شورای شهر آرزوی موفقیت در تمام ابعاد مسئولیتشان را دارم، در چند وقتی که به عنوان شهردار در خدمت مردم بودم اعضای شورا همکاری بسیار خوبی را با مجموعه شهرداری داشته‌اند که از این بابت هم قدردان آنها هستم.

شهردار آبادان تصریح کرد: برای انجام وظیفه قدردانی لازم نیست اما اینکه اعضا از بنده و نیروهای شهرداری بابت اقداماتشان قدردانی می‌کنند نشان از بزرگی و منش آنها دارد ضمن آنکه حضور مستمر و اثرگذار اعضای شورا در کنار کارکنان شهرداری در هنگام احداث سیل بندها انرژی بخش و محرکی برای ادامه قدرتمندتر مسئولیت‌ها بود.

حمیدپور یادآور شد: در حال حاضر ارتفاع آب در حاشیه جاده آبادان ماهشهر به ۵۰ سانتی متر رسیده است و نگهداری از آن سخت و نیاز به جدیت، تلاش و کار بیشتر دارد که از آنجائیکه هدف کارکنان شهرداری پایداری آرامش در شهر است با تلاش مضاعف در حال پیشبرد برنامه‌ها و اقدامات محول شده به شهرداری از سوی ستاد بحران هستند.

وی گفت: تاکنون بیش از دو میلیارد مترمکعب سیلاب وارد حوزه آبگیر آبادان شده است اما تلاش مجموعه شهرداری از چهارم فروردین ماه تاکنون و همراهی، همکاری و همت جمعی تمامی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای جهادی، مردمی و ارتشی و سپاهی تاکنون در بحث مقابله با سیلاب سرافراز و موفق بوده‌ایم و در یک هفته باقی مانده نیز کار را ادامه می‌دهیم تا سیلاب‌های وارده به این حوزه، همچون قبل هدایت و به خلیج فارس رود.

وی افزود: خوشبختانه در موضوع سیل اخیر، در خوزستان به سبب برنامه ریزی های اصولی که مسئولان پیش از ورود سیلاب‌ها به این استان انجام دادند، کمترین آسیب جانی و مالی در مقایسه با دیگر استان‌های کشور را متحمل شد.

وی اظهار کرد: شرایط در حال بازگشت به حالت عادی است و از هفته آینده خدمات در حوزه شهری با جدیت دنبال و انجام می‌شود.

شهردار آبادان از استحکام بخشی و تقویت سیل بند جاده آبادان - ماهشهر و احداث سه کیلومتر سیل بند در بخشی از جاده آبادان - اهواز (به عنوان نقاط حساس) به عنوان مسئولیت محول شده به شهرداری آبادان جهت انجام نام برد و آن را سبب افتخار برای مجموعه شهرداری خواند.

شهردار آبادان یادآور شد: درسی که از مدیریت مشترک و واحد سیلاب در آبادان کسب شد آنکه اگر همگی بدون حاشیه به انجام وظایف تعریف شده خود بپردازند، مشکلات شهری با سرعت و شتاب بیشتری دنبال و رفع می‌شود.

حمیدپور گفت: تمامی مسئولان، مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف شهری با یک هدف مشترک که عدم ورود سیلاب به شهر آبادان بود، به پیش آمدند و این مسئله نشان داد که اگر مدیران با یک هدف مشترک به موضوعات ورود کنند شهر آبادان از وضعیت کنونی خارج خواهد شد.

وی افزود: به طور حتم پس از گذر از بحران سیل، در حوزه خدمات شهری به همین روال ورود و به پیش می‌رویم و از مردم نیز در این زمینه کمک و همراهیشان را طلب می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در بحث خدمات شهری که دغدغه همگان است، خدمات ویژه ای ارائه خواهیم کرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار