هفته بیست هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی به پایان رسید که پدیده به عنوان تیم، گل محمدی به عنوان برترین مربی هفته انتخاب شدند و استقلال لقب ناکام هفته را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۷۳۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳ 28 April 2019

دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز گذشته به اتمام رسید. در هفته بیست و هفتم به جز پدیده سایر تیم‌های بالانشین و مدعی نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و دیدارهای خود را با شکست یا تساوی پشت سر گذاشتند. در مهمترین دیدارهای این هفته پرسپولیس مقابل سپاهان متوقف شد و پدیده هم توانست استقلال را شکست دهد تا همچنان رقابت 5 تیم بالای جدولی برای کسب مقام قهرمانی ادامه پیدا کند.

*نتایج سایر این مسابقات به شرح زیر است:

ماشین‌سازی‌تبریز 0 - 0 سایپا

استقلال خوزستان 1 - 1 نساجی مازندران

پیکان 3 - 2 پارس جنوبی جم

‌سپیدرود رشت 1 - 2 فولاد

ذوب آهن 2 - 0 تراکتورسازی

پرسپولیس 0 - 0 سپاهان

صنعت نفت آبادان 3 - 1 نفت‌ مسجدسلیمان

پدیده شهر خودرو 1 - 0 استقلال

مربی هفته: یحیی گل محمدی

در مهمترین دیدارهای این هفته پرسپولیس مقابل سپاهان متوقف شد و پدیده هم توانست استقلال را شکست دهد تا همچنان رقابت 5 تیم بالای جدولی برای کسب مقام قهرمانی ادامه پیدا کند.

با توجه به سومین پیروزی متوالی نفت آبادان و صعود این تیم در جدول رده بندی پائولو سرجیو به عنوان مربی برتر هفته انتخاب شد.

بازیکن هفته: فراز امامعلی

فراز امامعلی نقش موثری در پیروزی مهم پیکان در دیدار مقابل پارس جنوبی داشت. این بازیکن در دقایق 7 و 44 توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند. عملکرد خوب هافبک پیکان در این بازی باعث شد او به عنوان بهترین بازیکن هفته بیست و هفتم لیگ برتر لقب بگیرد.

تیم هفته: پدیده

پدیده در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل استقلال به میدان رفت. در شرایطی که تراکتورسازی شکست خورده بود و سپاهان و پرسپولیس هم امتیازات را تقسیم کرده بودند این تیم توانست از غفلت سایر مدعیان قهرمانی استفاده کند و 3 امتیاز بسیار مهم این بازی را به خود اختصاص دهد‌. پیروزی مهم پدیده در این بازی باعث شد یحیی گل‌محمدی به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب شود.

ناکام هفته: استقلال

استقلال در شرایطی که همه رقیبان بالای جدولی امتیاز از دست داده بودند می‌توانست با کسب یک پیروزی فاصله خود را با صدر جدول به 3 امتیاز برساند. استقلال قدر این موقعیت خوب را ندانست و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا فاصله‌اش با صدر جدول به 6 امتیاز برسد. این نتیجه باعث شد استقلال به دلیل از دست دادن بهترین فرصت برای نزدیک شدن به صدر جدول به عنوان ناکام هفته لقب بگیرد.

تراکتورسازی هم که متحمل سومین شکست پیاپی خود شد از دیگر گزینه‌های کسب عنوان ناکام هفته بود.

بازی هفته: پرسپولیس و سپاهان

پرسپولیس و سپاهان در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و هفتم به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی با توجه به اهمیتی که در تعیین سرنوشت قهرمان لیگ برتر داشت لقب بازی هفته را به خود اختصاص داد. درگیری‌های فراوان و حواشی بسیار زیاد این مسابقه باعث شد لقب بازی هفته به این مسابقه اختصاص یابد.

گلزنان برتر:

14 گل

کی‌ روش استنلی سوارز (سپاهان)

13 گل

علی علیپور (پرسپولیس)

12 گل

لوسیانو پریرا (فولاد)

11 گل

آنتونی استوکس (تراکتورسازی)

9 گل

امین قاسمی نژاد (پدیده شهر خودرو)

8 گل

یونس شاکری (پدیده شهر خودرو)

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار