شهردار اهواز با اشاره به اینکه 300 هکتار از بلوار ساحلی به دلیل بالا آمدن دبی رودخانه کارون تخریب شده است، گفت: پارک‌های ساحلی تنها تفرجگاه مردم اهواز هستند و باید هرچه سریع‌تر احیا شوند.
کد خبر: ۷۳۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 27 April 2019

منصور کتانباف شهردار اهواز، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید خروجی سدها و به تبع آن دبی کارون رو به کاهش است و این شرایط مناسبی را برای بازگشایی مجدد بلوارهای ساحلی فراهم می‌کند.

وی افزود: فعلا به جز چند نقطه مشکلی برای باز شدن مسیرهای ساحلی وجود ندارد و از روزهای گذشته چند مسیر باز شده‌اند.

شهردار اهواز اولویت اول این کلانشهر پس از پایان سیل را نظافت و بهسازی معابر و پیاده روها خواند و گفت: این کار که از چند روز پیش آغاز شده و امیدواریم هر چه سریعتر به اتمام برسد. سپس باید بلوارها و پارک‌ها از نظر استحکام زیرسازی بررسی شود تا خدای ناکرده با مشکلاتی نظیر نشست و ریزش ناگهانی مواجه نشویم.

وی بیان کرد: متاسفانه علاوه بر تخریب‌های صورت گرفته ناشی از سیل شاهد سواستفاده سودجویان و سرقت گسترده تاسیسات به‌ویژه کابل‌ها و تابلوهای برق بودیم.

کتانباف عنوان کرد: بنابراین بازسازی پارک‌ها اعم از روشنایی، تابلوهای برق، تاسیسات، المان‌ها و مبلمان شهری، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و آبنماها با دقت و سرعت و البته ایمنی دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه 300 هکتار از بلوار ساحلی به دلیل بالا آمدن دبی رودخانه کارون تخریب شده است، افزود: پارک‌های ساحلی تنها تفرجگاه مردم اهواز هستند و باید هرچه سریع‌تر احیا شوند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار