معاون فرماندار اندیمشک:
معاون فرماندار اندیمشک، تولید محصولات کشاورزی را ضامن امنیت غذایی در جامعه دانست و گفت: مصوبات جلسه راهبردی شورای کشاورزی باید عملیاتی شود.
کد خبر: ۷۳۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 27 April 2019

کرم صرفه جو در جلسه شورای کشاورزی اندیمشک، اطلاع‌رسانی دقیق به کشاورزان خسارت دیده از سیلاب را مهم دانست و اظهار کرد: سیر مراحل و تکمیل فرم باید در کوتاه‌ترین زمان و با دقت کامل انجام گیرد.

وی شورای کشاورزی را از ارکان مهم در کسب رضایت کشاورزان و عامل رونق اقتصادی و تحقق شعارهای حمایت از تولید دانست و افزود: تولید محصول کشاورزی با کیفیت ضامن امنیت غذایی جامعه است.

معاون فرماندار اندیمشک گفت: مصوبات جلسه راهبردی شورای کشاورزی باید عملیاتی و با استفاده از نظرات کارشناسی موانع و مشکلات آتی پیش‌بینی و با ارائه راهکار زمینه مناسب برای پویایی، شکوفایی و تولید محصول با کیفیت هموارتر از گذشته شود.

وی بحث احتمال ورود ملخ‌ها به شهرستان را یک احتمال و برنامه‌ریزی برای مقابله را امری جدی و مهم دانست و افزود: باید با برگزاری جلسات در این ارتباط خود را برای احتمالات آماده و برای مقابله با این آفت در صورت بروض با تقسیم کاری و بیان شرح وظایف مهیای مقابله با آفت ملخ‌ها کرد.

صرفه جو با تاکید بر لزوم آمادگی برای برداشت محصول کلزا، چغندر قند و گندم از اراضی کشاورزی شهرستان تصریح کرد: باید برای تأمین سوخت مورد نیاز، ماشین‌آلات و کلیه موارد لازم پیش‌بینی و تمهیدات مورد نیاز اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: باید در حوزه خرید محصول گندم و سایر محصولات مهم در صورت مشاهده ایجاد اختلال توسط دلال‌ها با هدف برخورد با اخلال‌گران عرصه اقتصاد موضوع رسیدگی و در صورت مشاهده از طریق ظرفیت شورای تأمین شهرستان نسبت به برخورد با متخلفین برخورد قانونی انجام گیرد.

معاون فرماندار اندیمشک عنوان کرد: در حوزه صنعت کشاورزی از خرید محصولات کشاورزی، بهداشت و سلامت، منابع طبیعی، تسهیلات بانکی، محیط زیست، آموزش و مطالعات علمی به عنوان عوامل ارتقا دهنده کیفیت محصولات کشاورزی در شهرستان توجه ویژه انجام شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار