امام جمعه خرمشهر گفت: باید به شعار سال که رونق تولید است توجه جدی شود و در راستای آن کار کرد، اگر شعار سال تحقق پیدا کند و با برنامه‌ریزی صحیح وابستگی ما به صادرات نفتی به صفر برسد این تهدیدات دشمن تبدیل به فرصت خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 26 April 2019

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اعدام تعدادی زیادی از شیعیان به دست دولت آل‌سعود، اظهار کرد: فرزندان ابوسفیان و هند جگرخوار نزدیک به ۴۰ نفر را به صلیب کشیدند و اعدام کردند، این سعودی‌های پلید و وهابی‌های خبیث بارها در قتل عام انسان‌های آزاده در بحرین، یمن و عراق دست داشتند.

وی افزود: پدر تمام تروریست‌ها عالم سعودی‌ها هستند، البته این وهابی‌ها دست‌پرورده آمریکا هستند که در تمام حوادث و جنگ‌ها نقش اساسی و کلیدی دارند، آمریکا با حمایت از آل سعود در منطقه سعی دارد که نسبت به اسلام ناب بی‌اعتمادی ایجاد کند و خود از دلارهای نفتی آنها بهره ببرد.

امام جمعه خرمشهر گفت: مجامع بین‌المللی در برابر این جنایت‌های وهابی‌ها خفه‌خون گرفتند و صدایی از آنها بلند نمی‌شود، ما به اذن ولی و امام و رهبر خود ظرف چند روز نام و نشان آل سعود را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد و این اتفاق دیر نخواهد بود.

موسوی‌فرد با اشاره به تحریم‌های اخیر نفتی آمریکا، اظهار کرد: باید به شعار سال که رونق تولید است توجه جدی شود و در راستای آن کار کرد، اگر شعار سال تحقق پیدا کند و با برنامه‌ریزی صحیح وابستگی ما به صادرات نفتی به صفر برسد این تهدیدات دشمن تبدیل به فرصت خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم توزیع عادلانه اعتبارات به سیل‌زدگان، اظهار کرد: اگر نظارت دقیق و صحیح و توزیع عادلانه در اقلام، کالاها و اعتبارات مدنظر قرار نگیرد، دوباره مصیبت بازسازی خرمشهر قهرمان در خوزستان تکرار خواهد شد.

امام جمعه خرمشهر افزود: باید همه ما به عنوان یکی از مطالبات عمومی نظارت صحیح و دقیق بر توزیع اعتبارات به مردم سیل‌زده را دنبال کنیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار