مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: با توجه به عادی شدن شرایط اغلب مناطق سیل‌زده و بازگشت مردم به شهرها و روستاهای خود، تعداد اردوگاه‌ها به 26 عدد کاهش یافت و هم‌اکنون جمعیت حاضر در اردوگاه‌ها 4 هزار و 627 نفر است.
کد خبر: ۷۳۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 26 April 2019

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان اظهار کرد: از آغاز امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده خوزستان ۹۱ اردوگاه اسکان اضطراری برپا شد که با توجه به عادی شدن شرایط مناطق سیل‌زده و برگشت مردم به شهرها و روستاهای خود تعداد اردوگاه‌ها به 26 عدد کاهش یافت.

وی افزود: از ۴ فروردین 152 هزار و 140 نفر در اردوگاه‌های اسکان اضطراری اسکان داده شدند و جمعیت حاضر در اردوگاه‌ها هم‌اکنون 4 هزار و 627 نفر است که همچنان در حال کاهش است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان عنوان کرد: هم‌اکنون سه اردوگاه در اهواز، دو اردوگاه در باوی، سه اردوگاه در حمیدیه، چهار اردوگاه در شوش، دو اردوگاه در رامهرمز، یک اردوگاه در هویزه، یک اردوگاه در کارون، شش اردوگاه در شادگان و چهار اردوگاه در دشت آزادگان مستقر هستند.

خدادادی با اشاره به سفر دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به مناطق سیل‌زده استان خوزستان، اظهار کرد: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از اردوگاه‌های اسکان اضطراری واقع در شهر الهایی اهواز و روستای مگرن شهرستان شوش بازدید کرد.

وی افزود: دستورات جدیدی توسط دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در خصوص تداوم و استمرار امدادرسانی در مناطق سیل‌زده و اردوگاه‌های اسکان اضطراری صادر شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار