فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف طلاهای به سرقت رفته توسط پلیس این شهر در مدت زمان ۳۰ دقیقه خبر داد.
کد خبر: ۷۳۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ 25 April 2019

سرهنگ سید محسن تقی زاده گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در منطقه کوی ولیعصر به طور سریع عوامل کلانتری ۱۱و لیعصر به آدرس مورد نظر مراجعه کردند.

وی اظهار کرد: در مراجعه پلیس به منزل یاد شده صاحب منزل مدعی شد که تنها طلاهایشان به سرقت برده شده که پس از اخذ اظهارات مالباخته موضوع به طور سریع در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در تحقیقات محلی، اهالی بر دیدن یک دستگاه خودرو سمند سفید رنگ مشکوک در محل سرقت تاکید کردند که بر همین اساس تیم مبارزه با سرقت اداره آگاهی موضوع شناسایی خودرو مشکوک را در دستور کار قرار داد و خوشبختانه ۳۰ دقیقه پس از وقوع این سرقت، خودرو مورد نظر در ایستگاه ۷ کوی قدس دیده شد و پلیس نیز به تعقیب خودرو یاد شده پرداخت.

سرهنگ تقی زاده یادآور شد: راننده و سرنشین خودرویی که اقدام به سرقت طلا کرده بودند پس از آنکه متوجه تحت تعقیب قرار داشتن از سوی پلیس می‌شوند در شلوغی نزدیک ترمینال خودرویشان را رها کرده و اقدام به فرار می‌کنند که در بازرسی اولیه پلیس ازخودروی رها شده، ۵ جفت النگو، گردنبند، تک پوش و انگشترطلا کشف و ضبط می‌شود و خودرو نیز به مقر پلیس آگاهی ارجاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از کشف طلاها با فرد مالباخته تماس گرفته شد، گفت: پس از ارائه فاکتور طلاها و بررسی‌های صورت گرفته، اموال مکشوفه به مالباخته بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به شناسایی سارقان متواری شده، افزود: به زودی این سارقان دستگیر می‌شوند.

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس که سبب سرعت بخشی در کشف سرقت‌ها که موجب ایجاد امنیت خوب در سطح شهرستان می‌شود، اظهار کرد: از شهروندان فهیم آبادانی می‌خواهیم که همواره جانب احتیاط را رعایت کنند، هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار