در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال خوزستان به مصاف نساجی می‌رود، فولاد با سپیدرود دیدار می‌‌کند و نفت آبادان در داربی خوستان پذیرای نفت مسجدسلیمان است.
کد خبر: ۷۳۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ 24 April 2019

هفته بیست و هفتم لیگ برتر کشور از فردا آغاز می‌شود که استقلال خوزستان در خانه میزبان نساجی است، فولاد میهمان تیم سپیدرود است و شاگردان سرجیو در داربی فوتبال خوزستان در ورزشگاه تختی آبادان با تیم نفت مسجدسلیمان دیدار می‌کنند.

استقلال خوزستان – نساجی

استتقلال خوزستان که در فصل هجدهم لیگ برتر در آستانه سقوط به لیگ دسته یک کشور هستند و تنها روی کاغذ از شانس بسیار کمی برای بقا برخوردارند، این هفته در آخرین تلاش‌ها برای ادامه حیات در لیگ برتر به مصاف نساجی می‌رود که به دنبال ارتقا جایگاه در جدول رده‌بندی است.

محمد علوی که به تازگی و پس از تغییرات مکرر در راس کارفنی استقلال خوزستان، به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده است، در هفته‌های پایانی لیگ عهده‌دار ماموریتی ناممکن شده است، چرا که این تیم اکنون با 11 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و علاوه بر دیدار حساس و سخت این هفته برابر نساجی در سه هفته پایانی نیز باید با تیم‌های استقلال تهران، سایپا و سپاهان دیدار کند، بازی‌هایی که استقلال خوزستان برای بقا تنها باید به فکر کسب سه امتیاز باشد.

استقلال خوزستان اگر می‌خواهد همچنان روی کاغذ برای بقا شانس داشته باشد باید در بازی فردا برابر نساجی با سه امتیاز خارج شود، در غیر این صورت باید خود را سقوط کرده بداند.

همچنین باتوجه به وقوع سیل اخیر در خوزستان و چند منطقه از اهواز و آبگرفتگی اطراف ورزشگاه غدیر، دیدار استقلال خوزستان و نساجی از ساعت 17 روز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می شود.

سپیدرود – فولاد

فولاد که هفته گذشته شکست سنگین 4 بر یک برابر نفت آبادان را متحمل شد، روز جمعه باید در دیداری سخت و حساس رو در روی سپیدرود و شاگردان دست‌نشانی قرار بگیرد که برای بقا می‌جنگند.

قطبی که به فولاد آمده است تا این تیم را با جایگاهی مناسب راهی فصل نوزدهم لیگ برتر کند، خوب می‌داند که این هفته اصلا کار آسانی برابر دست‌نشان و تیم آماده و با انگیزه او ندارد، ضمن این‌که هواداران تیمش نیز پس از باخت برابر نفت اکنون تنها از او برد می‌خواهند، انتظاری که کار قطبی و شاگردانش را دو چندان سخت کرده است.  

باتوجه به اهمیت دیدار فولاد و سپیدرود برای هر دو تیم، این بازی می‌تواند یکی از بازی‌های زیبا و تماشاگرپسند هفته بیست و هفتم لیگ برتر کشور شود.

فولاد از ساعت 18:15 روز جمعه در دیداری خارج از خانه رو در روی شاگردان دست‌نشان قرار می‌گیرد. 
 
نفت آبادان – نفت مسجدسلیمان

نفت آبادان که پس از تساوی ‌ها بسیار و انتقادات هواداران خود، در دو هفته اخیر توانسته با برد زمین را ترک کند، در دیدار با نفت مسجدسلیمان به دنبال سومین پیروزی و هتریک است. نفت آبادان هفته گذشته برای اولین بار در اهواز موفق شد فولاد را  آن هم در دیداری پر گل و با نتیجه 4 بر یک شکست دهد، نتیجه‌ای که باعث افزایش روحیه سرجیو و شاگردانش برای ادامه کار و ارائه بازی‌های بهتر شده است.

نفت آبادان اکنون با 27 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در صورتی که بتواند همین روند خوب دو هفته اخیر را ادامه دهد، در پایان فصل می‌تواند در جدول رده‌بندی دو سه پله صعود هم داشته باشد.

حریف این هفته آبادانی‌ها، نفت‌مسجدسلیمانی است که به تازگی در راس کادرفنی خود تغییراتی داشته و فیروز کریمی، سرمربی سابق صنعت نفت جایگزین مرزبان شده است. کریمی باید مجددا در آبادان و برابر هواداران تیم سابق خود بازی کند. دیداری که برای مسجدسلیمانی‌ها و بقای آن‌ها در لیگ برتر بسیار حائز اهمیت است و کریمی هم که سابق کار در آبادان را دارد، خوب می‌داند که به هیچ عنوان در جهنم زرد آبادان بازی آسان و راحتی نخواهد داشت.

کریمی برای انجام ماموریتی سخت به مسجدسلیمان آمده است و او نیز همانند علوی ماموریت دارد که نفت را در لیگ نگه دارد. به نظر می‌رسد باتوجه به انگیزه‌های دو تیم نفتی در داربی فوتبال خوزستان، هواداران آبادانی و مسجدسلیمانی بازی هجومی و زیبایی را شاهد باشند.

نفت آبادان از ساعت 19:15 روز شنبه میزبان نفت مسجدسلیمان است. 

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار