مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش:
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حادثه سیلاب در خوزستان بالغ بر ۲۰۵ فرهنگی متضرر شدند و همچنین ۵۴ هزار دانش آموز خوزستانی در ۱۰ منطقه استان، سیل زده و نیازمند توجه ویژه هستند.
کد خبر: ۷۳۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 23 April 2019

محمد محسن بیگی در جلسه شورای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی کشور اظهار کرد: شورای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی کشور به عنوان خیرین مدرسه یار با تمام توان به کمک آموزش و پرورش خوزستان در حوزه مدیریت آسیب های ناشی از سیلاب آمده اند.

وی با بیان اینکه اقدامات باید در سه حوزه نوسازی فضاهای آموزشی، تامین تجهیزات و کمک به فرهنگیان و دانش آموزان سیل زده قرار گیرد، توضیح داد: در سیلاب خوزستان بالغ بر ۱۲۰ مدرسه به زیرآب رفته اند و همچنین ۵۴ هزار دانش آموز خوزستانی در ۱۰ منطقه استان، سیل زده و نیازمند توجه ویژه هستند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش افزود: ۲۰۵ فرهنگی خوزستانی نیز در سیل درگیر هستند که باید با استفاده از ظرفیت موسسان مراکز و مدارس غیردولتی نسبت به ارائه بسته های حمایتی به این افراد اقدام شود.

محسن بیگی در ادامه با اشاره به وجود ۱۶ هزار دانش آموز سیل زده پایه دوازدهم، توضیح داد: کمک ها به این دانش آموزان در دو حوزه تقویت بنیه علمی امتحانات نهایی و نیز ارتقای وضعیت آمادگی کنکور اجرایی خواهد شد. در این بخش نیز موسسان مراکز غیردولتی کشور اعلام آمادگی کردند.

وی در پایان یادآور شد: کمک به بازسازی فضاهای آموزشی تخریب شده در سیلاب و نیز حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان سیل زده، اولویت اول وزارت آموزش و پرورش کشور است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سیل ، سیلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار