مدیرکل راه‌آهن جنوب گفت: با اقداماتی که در محور جنوب در حال انجام است، خط اهواز به سمت اندیمشک ظرف مدت زمان امروز یا فردا بازگشایی خواهد شد اما در خصوص تردد به سمت تهران با توجه به اینکه در دیگر مناطق این مسیر در حال بازسازی هستند، امکان اظهار نظر از سوی اداره کل راه‌آهن جنوب وجود ندارد.
کد خبر: ۷۳۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 22 April 2019

عبدالکریم درویش زاده در خصوص آخرین وضعیت محور ریلی جنوب اظهار کرد: در چند نقطه از محور ریلی جنوب به دلیل سیلاب شاهد آب شستگی شدید بودیم و این مساله باعث عدم امکان تردد در این محور شد.

وی افزود: عمده‌ترین مشکل به وجودآمده حدفاصل ایستگاه بامدژ و آهودشت بود که خوشبختانه با تلاش انجام‌گرفته ترمیم شده و تردد در آن خطوط امکان پذیر است.

مدیرکل راه‌آهن جنوب تصریح کرد: شمال ایستگاه نظامیه نیز دیگر خطی است که در اثر سیلاب دچار آب شستگی و حدود 30 متر از خط تخریب شد.

درویش زاده عنوان کرد: اکنون در حال بازسازی خطوط ریلی در شمال ایستگاه نظامیه هستیم و ظرف مدت امروز تا فردا امیدواریم این خط نیز کامل ترمیم شود.

وی ادامه داد: قسمتی از خط ریلی اهواز- خرمشهر نیز از صبح روز گذشته تخریب شده است که با اقدامات در حال انجام امیدواریم امروز بازگشایی شود.

مدیرکل راه‌آهن جنوب خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در محور جنوب در حال انجام است، خط اهواز به سمت اندیمشک ظرف مدت زمان امروز یا فردا بازگشایی خواهد شد اما در خصوص تردد به سمت تهران با توجه به اینکه در دیگر مناطق این مسیر در حال بازسازی هستند، امکان اظهارنظر از سوی اداره کل راه‌آهن جنوب وجود ندارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار