فرمانده انتظامی خوزستان از استقرار گشت‌های ثابت و سیار پلیس در مناطق سیل‌زده استان و نیز شهرستان شادگان برای برقراری نظم و امنیت خبر داد.
کد خبر: ۷۳۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 21 April 2019

سردار حیدر عباس زاده در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان شادگان، اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار همه یگان‌های امدادی و خدماتی نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج، ارتش و مردم، حضور فعال دارند که علاوه بر کمک رسانی به سیل‌زدگان در راستای وظایف ذاتی خود همانا تامین نظم و امنیت تلاش وافری انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی از ابتدای حادثه سیل در شهرستان شادگان با نیروی موجود و دو گروهان یگان ویژه کمکی از ناجا، تلاش‌های ویژه‌ای برای تامین نظم، امنیت و خدمت‌رسانی به مردم این شهر داشته‌اند که در این ارتباط رضایتمندی مردم خوب بوده است.

عباس زاده با بیان اینکه بر اثر سیل، چهار روستای این شهرستان عملاً تخلیه شده‌اند، بیان کرد: برای تامین نظم و امنیت این روستاها، علاوه بر استقرار نیروی پلیس، گشت های انتظامی نیز به صورت مستمر اقدام به گشت زنی می کنند.

وی بیان کرد: در هر نقطه از خوزستان که روستایی در حال تخلیه هستند و یا تخلیه شدند و همچنین اردوگاه‌های اسکان اضطراری سیل زدگان؛ از سوی نیروی انتظامی و نیز با تلاش همکاران، همکاری و همراهی خود مردم مراقبت و محافظت ویژه می‌شوند. به لطف خداوند متعال هیچ حادثه‌ای در حوزه امنیت عمومی در سطح خوزستان گزارش نشده است.

فرمانده انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: با درایت و تدبیر فرماندهی انتظامی شهرستان شادگان اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد؛ همچنین طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته مردم از اقدامات فرماندهی شهرستان شادگان در بحث تامین امنیت و نیز ارائه خدمات و یاری به آنان، رضایتمندی خوبی دارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار