فرماندار خرمشهر از دستور استاندار برای آماده‌باش در این شهر تا روز سه‌شنبه خبر داد.
کد خبر: ۷۳۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 20 April 2019
 کوروش مودت فرماندار خرمشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام حالت آماده‌باش در خرمشهر گفت: روز گذشته با دستور استاندار خوزستان حالت آماده‌باش در شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان اعلام شد.

وی با بیان اینکه حالت فوق‌العاده تا روز سه‌شنبه در این مناطق برقرار است، تصریح کرد: پیش‌بینی شده مد اکبر در نیمه ماه قمری و هنگام کامل شدن ماه چند بار تکرار شود و از آنجا که دبی آب رودخانه اروند نیز بالا بوده، تمهیدات لازم در خصوص افزایش ارتفاع و تقویت سیل‌بند‌ها و مسدود کردن دهانه کانال‌ها در حاشیه روستا‌ها و مناطق حاشیه خرمشهر صورت گرفته است.

فرماندار خرمشهر خاطرنشان کرد: به کلیه دستگاه‌های اجرایی، شهرداران، بخشداران، دهیاران اعلام کرده‌ایم که همه باید پای کار باشند و اقدامات لازم را برای جلوگیری از ورود آب انجام دهند.

مودت درباره آبگرفتگی در شهر خرمشهر گفت: محدوده‌هایی در شهر دچار آبگرفتگی شده‌اند، اما اجازه ندادیم آب وارد خانه‌ها شود. شب گذشته نیز سیل‌بند در روستای مارد شکست، اما با کمک مردمی تا صبح تلاش کردیم تا سیل‌بند را تقویت کنیم. در حال حاضر نیز در ام نوشه و مکسر آب زیادی جمع شده است و ما در حال تقویت سیل‌بند‌ها در این روستا‌ها هستیم تا با وجود این مد مشکلی برای روستا‌ها ایجاد نشود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار