کد خبر: ۷۳۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲ 18 April 2019
خانه ملت را به جوانان بسپاریم/ حاج محمد بهمنی می آید؟
 
ما امروز در مسئولیت‌ های مختلف به این روحیه نشاط جوانی نیازمندیم. نسل جوان، بار انقلاب را بر دوش داشته و در آینده هم خواهد داشت. هم امروز که روز مجاهدت و ایستادگی و بصیرت و صبر در گذرگاه انقلاب است، و هم در آینده که مسئولیت‌ها و مأموریت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف بر دوش شما جوانان خواهد بود.
 
کلام فوق از نمونه سخنان رهبر انقلاب اسلامی است که بر ضرورت جوانگرایی و ترزیق روحیه جوانگرایی در مسئولیت های خطیر در نظام جمهوری اسلامی تاکید ورزیده اند.
 
یکی از ارکان های مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ، قوه مقننه است. به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ، محلس شورای اسلامی عصاره فضائل ملت است.این کلام نافذ امام راحل خود به تنهایی گویای جایگاه رفیع مجلس در سپهر سیاسی  و عرصه مدیریتی کشور است. 
 
در این میان انتخاب افراد متخصص ،کارآمد، باانگیزه و جوان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آستانه ورود به گام پنجم انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوددار است.
 
 محمد بهمئی اما یکی از چهره های جوان و خوش آتیه خوزستانی است که در عین جوانی ، تجارب ذیقیمت و ارزشمندی را در سال های اخیر در عرصه های مختلف مدیریتی و نظارتی بدست آورده است.
 
نگاهی گذرا به سوابق و کارنامه اجرایی و مدیریتی حاج محمد بهمئی میتواند همچون چراغی باشد تا هر انسان منصفی را به ضرورت استفاده بیشتر از  نیروی جوانی ، تجارب ، تخصص و تعهد وی در عرصه های مختلف مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی اقناع کند.
 
مديرتوسعه و سرمايه گذاري مناطق نفت مركزي ايران، رييس حراست شركت حفاري شمال ، مدير بازرگاني شركت حفاري شمال ،  مدير پژوهش شركت حفاري شمال ،مدير بازرسي و ارزيابي عملكرد حراست شركت ملي نفت ايران،  مدير برنامه ريزي حراست شركت ملي نفت ايران، مدير حراست شركت بهينه سازي سوخت ، نماينده ويژه مدير منابع انساني شركت ملي نفت ايران ،مشاور مدير عامل و مدير حراست شركت مهندسي و توسعه نفت ،نماينده ويژه كميسيون انرژي در كميته برداشت از مخازن هيدروكربوري، مشاور مدير عامل در امورهماهنگي هاي ويژه شركت ملي حفاري ايران ،مشاور معاون امور توليد در شركت ملي نفت ايران ،گوشه ای از سوابق و رزومه کاری حاج محمد بهمنی است. 
 
او  از جوانان مستعد و پرتلاش است كه در مديريت ، عمليات ، توليد و حوزه هاي فني در شركت هاي مهم و بزرگ نفتي داراي سمت هاي حساس بوده است.
 
خبرهایی از کاندیداتوری حاح محمد بهمئی از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به گوش می رسد . این خبر موجی  از امیدواری و تحرک را در میان اقشار مختلف مردم این دو شهر از استان خوزستان بوجود آورده است. 
 
خانه ملت را به جوانان بسپاریم/ حاج محمد بهمنی می آید؟
 
آنان به خوبی می دانند که حاج محمد بهمئی اهل شعار و وعده های بی عمل و توخالی نیست. او نشان داده است که به قول و وعده های خود پایبند است و تا پای جان برای تحقق آنها تلاش خواهد کرد.
 
در نوشتاری های بعدی از ایشان و خبرهای مهم تر دیگری در خصوص قطعی یافتن کاندیداتوری حاج محمد بهمنی از حوزه رامهرمز و رامشیر به اطلاع خواهد رسید.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار