استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان با بیان اینکه ارتش تجلی جمال و جلال الهی است، ادامه داد : لطف، مهربانی و مردمداری ارتش نمود تجلی جمال الهی و دشمن ستیزی، قهر با دشمن و دفاع از آرمانهای انقلاب در برابر یغماگران و ستمگران تجلی جمال الهی نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۷۳۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ 18 April 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی در آیین گرامیداشت روز ارتش با بیان اینکه سلامت و امنیت دو ظیفه اصلی همه دولت هاست، اظهارداشت: نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، ارتش و سپاه و سایر نهادها ضامن تحقق امنیت در بعد داخلی و خارجی هستند و همواره از مرز و بوم و کیان و آرمانهای این ملت دفاع می کنند. 
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امروز اگر حادثه سیل و زلزله رخ می دهد نیروهای مسلح همگام و جلوتر از همه به حرکت در می آیند و از این استان نیروهای سپاه و ارتش در مناطق سیل زده مشغول به خدمت هستند. 
رضایی تصریح کرد : البته جهت گیری و سمت گیری ارتش در قبل از انقلاب اسلامی جهت گیری الهی نبوده است و با تدبیر امام راحل (ره) این جهت گیری تغییر کرد و به سمت الهی سوق داده شد. 
وی اظهار کرد: ارتش امروز بر عکس سایر ارتش های دنیا در جهت منافع ملی ایران قدم برمی دارد و ارتش نظام اسلامی ایران در خدمت آرمانهای الهی، همراه و همگام با مردم، رهبری نظام اسلامی حرکت می کند و این افتخار بزرگ برای ما است. 
استاندار اصفهان اضافه کرد: ارتش های جهان ترسو هستند و به خاطر ترسشان از این نیروهای مسلح ایران اسلامی هر روز به بهانه های واهی رجزخوانی های مضحکانه دارند. 
وی ادامه داد: دشمن یک روز با تحریم ناجوانمردانه، یک روز با تهدید و یک روز با تهمت به نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنها را تروریست خطاب می کند و این نیست مگر اینکه از این عزیزان به ترس وحشت افتاده اند. 
استاندار اصفهان تاکید کرد: ارتش نظام اسلامی، مردمی، صبور و توانا، پیشرفته، دارای انسجام و وحدت و همدلی با مردم و سایر نیروهای مسلح است و لذا فرمانده بزرگ ارتش همراهی خود را با دیگر نیروهای مسلح عنوان می دارد. 
وی توجه به آموزش، نوآوری، به روز رسانی تجهیزات، نظم و انضباط، صبور و شکیبایی، بصیرت و هوشیاری در همه زمینه ها، اطاعت محض از فرماندهی کل قوا، تلاش در جهت حفظ آرمانها را از ضروریات ارتش و نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: با بهره گیری از رهنمودهای رهبری و آموزه های دینی و الگوگیری از فرماندهان شهیدی چون صیاد شیرازی و سایر فرماندهان بزرگ ارتش می توان این مسیر همواره رو به رشد را طی کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار