کد خبر: ۷۳۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 18 April 2019
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکل بند شرکت ایرانسل که در ارتفاع یکی از این دکل‌ها در دهدشت گرفتار شده بود، نجات یافت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از دکل بند‌های شرکت ایرانسل که برای تمیزی سایت‌های ایرانسل به دهدشت اعزام شده بود در ارتفاع دکل ۳۶ متری در خیابان راهنمایی دچار حادثه شده و به صورت بی هوش در ارتفاع این دکل گرفتار شد.
وی اظهار کرد: دکل بند گرفتار شده، محمد شیخی، ۲۸ ساله و از پرسنل شرکت ایرانسل در استان فارس بوده که بعلت رعایت نکردن نکات ایمنی حدود یک ساعت در ارتفاع ۳۰ متری دکل گرفتار آویزان شده بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از تلاش و کمک نیرو‌های هیئت کوهنوردی شهرستان، جمعیت هلال احمر و شرکت برق این جوان که حدود یک ساعت آویزان بود، به پایین منتقل شد.
حمزه پیروزه، نماینده شرکت ایرانسل در شهرستان کهگیلویه نیز نبود تجهیزات امداد رسانی در شهرستان را نگران کننده دانست و گفت: در این حادثه تنها یک بالابر از شرکت توزیع نیروی برق حضور داشت که در ارتفاع حدود ۲۰ متری دکل به کمک نیرو‌های امدادی آمد و توانست این جوان را به پایین منتقل کند.
وی اضافه کرد: در صورت وجود یک دستگاه بالابر یا جرثقیل با ارتفاع ۳۰ متر در شهرستان این دکل بند گرفتار شده در ارتفاع تنها در عرض چند دقیقه به پایین منتقل می شد.
بنابراین گزارش، این جوان از ناحیه مچ دست، کمر و دنده دچار آسیب شده، اما حال عمومی وی رضایت بخش است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
سلام
اگه قراره خبر بزنیت حداقل ببینیت چه خبر بوده اونوقت
ای بنده خدا حدود 4ساعت بالای دکل بوده وهیشکی بالاخص هلال اهمر کاری ازدستش برنیومد و از این به بعدهم برنمیاد...بروید مکالمات همون روزی رو که این اتفاق افتاد گوش بدید دوستان هلال اهمری
ببنیت چه جواب هایی داده شده از طرف اپراتورهاتون
وجدان هم خوب چیزیه
ولی اگه من جای مسولین بدم حتما بهتون برا عکس های خوشگلتون که همیشه همینطور بوده هدیه ای در نظر میگرفتم. .
و نا گفته نمونه برا شهری مث شهر ما توقعه ای بیشتر از این نمیره...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار