معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در پی بارندگی‌های شدید و خسارت به زیر ساخت‌های راهداری استان اصفهان شامل: جاده‌ها، پل‌ها، راهدارخانه‌ها وسیل بند‌ها، نیرو‌ها و ماشین آلات استان اصفهان در حال آماده باش هستند.
کد خبر: ۷۳۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 17 April 2019

به گزارش تابناک، فرزاد دادخواه معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: درپی بارش‌های شدید باران و برف همزمان با عملیات امدادرسانی استان لرستان و خوزستان که بالغ بر ۲۶ دستگاه ماشین آلات در لرستان و بالغ بر ده دستگاه ماشین آلات در خوزستان جهت امدادرسانی به سیل زدگان اعزام شد، نیرو‌ها و ماشین آلات استان اصفهان در حال آماده باش هستند.
وی با اشاره به خسارت‌های پل‌های سمیرم خاطرنشان کرد: یک دستگاه پل اضطراری به طور موقت در محل کنگان نصب شده است وبا مدیریت بحرانی که در استان داشتیم در حال حاضر مشکل خاصی دراستان نداریم.
دادخواه افزود: در وضعیت فعلی، کلیه‌ی راه‌های استان باز است و هم زمان با این بحران‌ها، برف روبی در پشت کوه فریدون شهر با ۵ دستگاه بلدوزر صورت گرفته است.
معاون کل راهداری استان اصفهان گفت: نیرو‌های اداره‌ی راهداری محور کلوسه – کمران و محور بوکان را بازگشایی کرده اند و در حال حاضر عملیات بازگشایی محور کلوسه به انتهای حوزه‌ی وزوه درحال انجام است وهمزمان تعدادی ماشین آلات هم در حال آماده باش است.
وی با اشاره به این که دربرخی از محور‌های بخش درون شهری مانند محور کوهپایه به اصفهان به علت شدت بارش‌ها و نقص سیل بند‌ها خسارت‌هایی به همراه داشته است ودر استان اصفهان بیشتر آبگرفتگی‌ها در زیرگذر‌ها اتفاق می‌افتد وبا توجه به بارندگی‌های شدید و سیل به زیرساخت‌های راهداری استان شامل جاده ها، پل‌ها و راهدارخانه‌ها و سیل بندها، اقدامات راهداری برای رسیدگی جدی به سیل بند‌ها شروع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار