شهرام حکیمی با بیان اینکه از روز آینده سامانه بارشی وارد استان خواهد شد عنوان کرد: بعدازظهر فردا تا اواسط هفته آینده به تناوب تحت نفوذ سامانه بارشی قرار خواهد گرفت و این سامانه نیز از روز آینده از شمال غرب وارد استان خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 17 April 2019
کارشناس مرکز پیش‌بینی ادراه کل هواشناسی استان همدان از افزایش سرعت وزش باد و ورود سامانه بارشی جدید از روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، حکیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: اکنون آسمان ابری و نیمه ابری و گاهی با افزایش ابر و بارش پراکنده و در برخی نقاط همراه با رعد و برق خواهد بود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین پدیده امروز وزش شدید باد پیش‌بینی شده و این موضوع نیازمند رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان است.

حکیمی با بیان اینکه از روز آینده سامانه بارشی وارد استان خواهد شد عنوان کرد: بعدازظهر فردا تا اواسط هفته آینده به تناوب تحت نفوذ سامانه بارشی قرار خواهد گرفت و این سامانه نیز از روز آینده از شمال غرب وارد استان خواهد شد.

حکیمی تصریح کرد: از روز آینده، آسمان نیمه ابری و گاهی ابری، در برخی ساعات بارش بارارن همراه با رعد و برق خواهد بود اگر چه بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بارش در روز‌های جمعه و دوشنبه شدت بیشتری داشته باشد و در طول دوره بارشی، دمای روزانه که در حال حاضر در استان بین ۱۵ تا ۲۲ درجه است به ۸ تا ۱۴ درجه کاهش یابد.

حکیمی اضافه کرد: دمای صبحگاهی نیز به خصوص پس از خروج سامانه بارشی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۲ تا ۴ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان با اشاره به بیش‌ترین سرعت وزش باد اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۷۵ کیلومتر در ساعت بیش‌ترین سرعت وزش باد را داشته و اکنون سرعت وزش باد در همدان ۴۰ کیلومتر در ساعت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار