فرماندار شهرستان شوش گفت: میزان خسارت‌های سیل بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد متغیر است که برای بررسی تکمیلی و دقیق‌تر خسارات ناشی از سیلاب که واحدهای مسکونی، تجاری و دیگر تاسیسات را متاثر کرده به زمان بیش‌تری نیاز است.
کد خبر: ۷۳۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 17 April 2019

عدنان غزی، فرماندار شهرستان شوش در رابطه با میزان خسارات ناشی از سیل در شهرستان شوش، اظهار کرد: سیلاب اخیر خوزستان به 700 واحد مسکونی در بخش‌های روستایی شهرستان شوش خسارت زد؛ میزان این خسارت‌ها بین 30تا100درصد متغیر است که برای بررسی تکمیلی و دقیق‌تر خسارات ناشی از سیلاب که واحدهای مسکونی، تجاری و دیگر تاسیسات را متاثر کرده به زمان بیشتری نیاز است.

وی افزود: بررسی‌ها در جهت تعیین تکمیلی میزان خسارت‌ها از امروز آغاز و تا 2هفته دیگر نیز ادامه دارد همچنین نیروهای بنیاد مسکن و ادارات معین به همراه نیروهای شوش برای خدمات رسانی به سیل زدگان و بررسی میزان خسارت های ناشی از این حادثه در منطقه حضور دارند.

از زمان وقوع سیلاب در خوزستان تا به امروز، 270 روستا به‌صورت جزئی و کلی تخلیه شده‌اند که از این تعداد، 109روستا دچار آبگرفتگی شده‌اند. 92 اردوگاه نیز از جمله چادرها، حسینیه‌ها، پادگان‌ها، مدارس و ... جهت اسکان اضطراری سیل‌زدگان خوزستانی درنظر گرفته شده است که 118هزار نفر در این اردوگاه‌ها مستقر شده‌اند.سیلاب اخیر به 438هزار واحد مسکونی شهری و 8هزار و700واحد مسکونی روستایی آسیب وارد کرده است؛ همچنین در این بازه زمانی، 400هزار راس دام سبک و سنگین جابه‌جا شده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار