کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: طی امروز و فردا وزش باد ۷۵ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت در نواحی مرکزی و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۳۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 16 April 2019
هشدار وزش باد با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت در آذربایجان‌غربی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی یاسر اشتاد  با اشاره به اینکه از بعدازظهر امروز سامانه بارشی جدیدی در آذربایجان‌غربی اقدام به فعالیت می‌کند، اظهار کرد: با توجه به شدت این بارش‌ها طی امشب و فردا احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود خواهد داشت، از این‌رو مسؤولان باید تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کنند.

وی همچنین نسبت به وزش باد شدید در نواحی جنوبی و مرکزی استان هشدار داده و افزود: سرعت وزش باد در این نواحی ۷۵ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و در این راستا مردم از توقف در کنار رودخانه‌ها، زیر درختان و ساختمان‌های نیمه‌کاره جلوگیری کنند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دمای هوا تا آخر هفته در سطح استان روند کاهشی خواهد داشت، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، پلدشت با ۲۶ درجه گرم‌ترین و اشنویه و تکاب با پنج درجه سانتی‌گراد سرد‌ترین شهرستان‌های استان بودند و در این مدت کمینه دمای ارومیه هشت درجه و بیشینه دمای ارومیه ۲۳ درجه بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار