نائب رئیس جمعیت هلال‌احمر کویت در بازدید از مناطق سیل‌زه خوزستان، گفت: اقلام امدادی هلال‌احمر کویت به جمعیت هلال‌احمر ایران تحویل داده شده و تلاش می‌شود تا این کمک‌ها سریع‌تر به مناطق سیل‌زده خوزستان برسد.
کد خبر: ۷۳۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ 16 April 2019

کمک‌های هلال‌احمر کویت امروز با حضور نائب رئیس جمعیت هلال‌احمر کویت، به ایران تحویل داده شد و به‌زودی در بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

انور عبدالله الحساوی نائب رئیس جمعیت هلال‌احمر کویت در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده خوزستان، اظهار کرد: دلیل سفر به استان خوزستان و شهر اهواز بازدید از مناطق سیل‌زده و بررسی وسعت این حادثه برای تهیه و ارسال کمک‌های بیشتر به منطقه بود.

وی افزود: بهترین راه برای کسب اطلاعات از مشکلات یک منطقه حادثه‌دیده بازدید میدانی از منطقه برای بررسی و لمس مشکلات و معضلات موجود است که در بازدید امروز توانستیم مشکلات را از نزدیک رصد کرده و به‌صورت عملیاتی ارزیابی کنیم.

نائب رئیس جمعیت هلال‌احمر کویت عنوان کرد: پس از بازگشت به تهران تلاش ما این است که احتیاجات و نیازهایی که مردم خوزستان دارند، از بازار داخلی تهیه‌کرده و توسط جمعیت هلال‌احمر ایران به دست مردم آسیب‌دیده برسانیم.

الحساوی با رد شایعات منتشرشده در فضای مجازی در خصوص محموله اهدایی کویت به ایران، اظهار کرد: کمک‌های هلال‌احمر کویت به جمعیت هلال‌احمر ایران تحویل داده شد و در تهران موجود است و توزیع آن پروتکل خاص خود را دارد؛ تلاش می‌کنیم تا با کمک هلال‌احمر ایران این کمک‌ها زودتر به اهواز و مناطق سیل‌زده خوزستان برسد.

وی گفت: دو کشور دوست ایران و کویت حقوقی نسبت به یکدیگر دارند و امیدواریم بتوانیم از طریق ارسال این کمک‌ها این حق را به‌جا بیاوریم.

نمایندگان جمعیت هلال‌احمر کویت در یک سفر دو روزه از مناطق سیل‌زده استان خوزستان، اردوگاه‌های اسکان اضطراری و محل جمع‌آوری و بسته‌بندی کمک‌های اهدایی مردم و نهادهای دولتی و خصوصی بازدید کردند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار