مدیرعامل آبفای استان تهران:
مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: برخی نقاط شهر اهواز توسط پمپ‌های لجن‌کش آبفای استان تهران تخلیه شد.
کد خبر: ۷۳۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 16 April 2019

بر اساس ابلاغیه وزارت کشور به استانداری تهران، استان تهران به عنوان استان معین خوزستان تعیین شده است و آبفای استان تهران به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی استانداری تهران و وزارت نیرو در مناطق سیل‌زده استان خوزستان حضور دارد.

محمدرضا بختیاری، در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان خوزستان گفت: در منطقه دشت آزادگان و سوسنگرد نیز آبفای استان تهران وظیفه تأمین آب، کنترل کیفیت و سلامت آب شهروندان و کنترل سیلاب بالادست جاده بستان به سوسنگرد را به عهده دارد.

به گفته مدیرعامل آبفای استان تهران، بر اساس مصوبه شورای تأمین استان خوزستان، استانداری تهران موظف شده است تا سیل‌بند شکسته‌شده جاده بستان به سوسنگرد را ترمیم کند که این امر توسط آبفای استان تهران و شهرداری تهران در حال انجام است. در هفته گذشته نیروهای امدادی آبفای استان تهران توانستند مسیر شوشتر به اهواز و جاده شیبان را بازگشایی کنند.

بختیاری درباره سایر فعالیت‌های آبفای استان تهران در مناطق سیل‌زده خوزستان گفت: علاوه بر ارسال سه دستگاه تانکر آب شرب به شهرهای بستان، هویزه و سوسنگرد، خودرو امداد و تعمیرات برای تعمیر لوله‌های آب شرب سوسنگرد، سه گروه مجهز با ۱۴ نفر نیروی خبره امدادرسان به شهر اهواز برای کمک به سیل زدگان و دو گروه برای کمک به نیروهای در حال تعمیر جاده سوسنگرد به بستان اعزام شده‌اند و بخشی دیگر از نیروهای آبفای استان تهران مشغول عملیات تخلیه گل و لای از منازل مناطق اطراف اهواز هستند.

تاکنون از سوی آبفای استان تهران بیش از ۱۰۰ نفر به خوزستان و ۶۰ نفر به لرستان اعزام شده است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار