برای ابراز همدردی با مردم سیل زده استان خوزستان، کاروان مهر هنرمندان تئاتر خوزستان به همراه معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) شهر الوان به کمک مردم سیل زده شهرستان شوش رفتند.
کد خبر: ۷۳۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 16 April 2019

کاروان مهر هنرمندان تئاتر خوزستان با همراهی ناصر چنانی معاون هنری سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به همراه جمعی از طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) شهر الوان به کمک مردم سیل‌زده روستاهای شهرستان شوش رفتند و اقلام تهیه شده را میان سیل‌زدگان توزیع کردند.

ناصر چنانی معاون هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در کمپ اسکان مردم سیل‌زده روستای بکران گفت: کاروان مهر هنرمندان تئاتر خوزستان از ابتدای امسال با حضور در استان گلستان به کمک‌ مردم سیل زده شهرستان آق قلا رفته و به اجرای برنامه های هنری و توزیع اقلام فرهنگی پرداختند.

چنانی افزود: با توجه به سیل استان خوزستان، کاروان مهر تئاتر خوزستان کار کمک و امدادرسانی را آغاز کرد و تا امروز با حضور در شهرستان سوسنگرد و منطقه سبهانیه و دوازده روستای سیل زده کار کمک و امدادرسانی را انجام دادند و در ادامه برای کمک و امدادرسانی به روستاهای خاور، حره و بام دژ رفتند.

معاون هنری سینمایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: کاروان مهر هنرمندان تئاتر خوزستان در حال حاضر ضمن کمک و امدادرسانی به مردم سیل زده استان خوزستان کار ارزیابی نیازهای فرهنگی و هنری و همچنین شناسایی موقعیت و مکانهای استقرار مردم سیل‌زده برای اجراهای فرهنگی را انجام می دهند.

چنانی گفت: در این حرکت انسانی اقلام فرهنگی و ضروری شامل پوشاک، وسایل بهداشتی کودکان و آب معدنی، کنسروهای خوراکی و هدیه های فرهنگی و کودکانه میان مردم سیل زده و کمپ اسکان روستاهای مگرن و سیدحمدان توزیع شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار