بخشدار اسماعیلیه اهواز خبر داد:
بخشدار اسماعیلیه اهواز با اشاره به آخرین وضعیت روستاهای این بخش، گفت: راه ارتباطی این بخش به سمت اهواز دچار آبگرفتگی شده و دسترسی به اهواز سخت شده است.
کد خبر: ۷۳۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 14 April 2019

بهمن یوسفی اظهار کرد: از دو روز گذشته اوضاع روستاهای بخش اسماعیلیه پایدارتر شده است اما به دلیل اینکه راه ارتباطی این بخش به سمت اهواز دچار آبگرفتگی شده، راه دسترسی ما از جاده خرمشهر و سخت شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود به اهالی این روستاها بیشتر کمک شود. نیاز اساسی روستاییان پوشاک و مواد غذایی است زیرا دسترسی مردم به این نیازها مشکل است.

بخشدار اسماعیلیه گفت: همچنان یک تا دو روستای بخش اسماعیلیه در محاصره آب هستند و جهت دسترسی به این روستاها با قایق تردد می‌شود.

وی گفت: تقسیم اقلام توسط هلال احمر و موسسات خیریه انجام می‌‌شود اما با توجه به شرایط بحرانی رضاینمندی مردم صد در صد نیست. همچنین در بحث بهداشت مشکل وجود دارد که خواستار استقرار اکیپ بهداشت و اورژانس در این بخش هستیم.

یوسفی درخصوص خسارت وارد آمده به کشاورزان نیز اظهار کرد: بیش از 5 هزار هکتار از مزارع مردم بخش اسماعیلیه زیر آب رفته است و هنوز ابلاغیه‌ای جهت چگونگی پرداخت خسارت کشاورزان داده نشده است. دولت اعلام کرده که خسارت کشاورزان پرداخت می‌شود اما تا این لحظه چیزی به طور رسمی ابلاغ نشده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار