بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که فکر می‌کنم بزرگترین مشکل تیم ما در فصل جاری لیگ برتر، تغییرات بسیار در راس کادر فنی است، گفت:‌ به نظر من یا نباید این تغییرات در کادرفنی لحاظ می‌شد یا اگر مربی را انتخاب می‌کردند باید به آن فرصت می‌دادند زیرا این تغییرات ضربه سنگینی به استقلال خوزستان زد.
کد خبر: ۷۳۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 14 April 2019

میثم کریمی درباره شرایط سخت این تیم در جدول رده بندی و این‌که در حال حاضر استقلال خوزستان اصلی‌ترین گزینه سقوط به لیگ یک است، اظهارکرد: من ابتدای فصل گفتم که این استقلال خوزستان در صورت حمایت و توجه مسوولان می‌تواند همان تیم قهرمان سابق باشد ولی در ادامه باتوجه به تصمیمات اعضای هیات مدیره مبنی بر تغییر در راس کادرفنی پس از هر نتیجه، ضربه سنگینی به تیم وارد کرد. فکر می‌کنم اولین تیم در تاریخ لیگ برتر هستیم که در طول فصل پنج شش تغییر در راس کادرفنی خود داشته است.

وی بیان کرد: به نظر من یا نباید این تغییرات در کادرفنی لحاظ می‌شد یا اگر مربی را انتخاب می‌کردند باید به آن فرصت می‌دادند. من فکر می‌کنم بزرگترین مشکل استقلال خوزستان در فصل جاری لیگ برتر، تغییرات بسیار در راس کادر فنی است. همچنین ما واقعا با کمبود بازیکن مواجه هستیم و برخی بازیکنان جوان ما واقعا وقتی برابر تیم‌های بزرگ قرار می‌گیریم به دلیل نداشتن تجربه لازم دچار استرس می‌شوند و نمی‌توانند بازی خودشان را به نمایش بذارند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قبول دارم که کسر شش امتیاز کار ما را سخت کرد ولی آن‌چه بیشتر از همه کار ما را سخت کرد، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و عدم جذب بازیکن بود. مدیریت باشگاه کار را با جوانان آغاز کرد و تصمیمش این بود که در صورت عدم نتیجه‌گیری دلخواه، در نیم‌فصل بازیکن بگیرد که بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مانع از این کار و شرایط استقلال خوزستان سخت‌تر شد، ضمن این‌که یونس دلفی به باشگاه هلندی انتقال پبدا کرد، ایمان مبعلی به عنوان مربی به کادرفنی فولاد اضافه شد و آل‌نعمه نیز به دلایلی کنار تیم نیست.

وی ادامه داد:‌ دلفی به تیم شارلووا رفت تا پول انتقالش به باشگاه برسد و بتوانند مشکلات را رفع کنند ولی من چند روز پیش یک مصاحبه خواندم که قرار است هفته آینده به باشگاه برسد، در حالی که ما پیش از این به این پول برای بازگشت به جدول و فرار از سقوط نیاز داشتیم.

کریمی عنوان کرد: آقای رحیمی مدیرعامل باشگاه و آقای پیری سرپرست تیم برای رفع مشکلات تیم بسیار زحمت می‌کشند ولی مگر دو نفره چکار می‌توانند انجام دهند. من با برای ماندن در لیگ امید داشتیم ولی با برد روز گذشته سپیدرود کار ما واقعا خیلی سخت‌تر شد. همه چیز را نمی‌توان گردن مدیریت انداخت و این‌که بازیکنان نمی‌توانند موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنند به مدیریت باشگاه و سرمربی برنمی‌گردد و در هفته‌های پایانی لیگ همه بازیکنان باید کنار هم و تابع دستور سرمربی باشند. به هر حال عدم استفاده از موقعیت‌ها به ضعف ما بازیکنان برمی‌گردد.

وی بیان کرد: شاید در حال حاضر استقلال خوزستان اصلی‌ترین گزینه سقوط باشد ولی من و دیگر بازیکنان تیم تا روز پایانی تیم با تمام وجود تلاش می‌کنیم. شرایط سخت است و از بازیکنان می‌خواهم در ادامه تلاش کنند که نتایج آبرومندانه‌ای کسب کنیم و فکر می‌کنم این نحوه کار کردن در حضور آن‌ها در دیگر تیم‌ها برای فصل آینده تاثیرگزار باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار