مدیرکل حمل و نقل و راهداری خوزستان با اشاره به بازگشایی محور اهواز - آبادان گفت: تا زمانی که آب در محورها جریان دارد نمی توان نسبت به ترمیم آنها اقدام کرد و عملیات ترمیم را پس از فروکش کردن کامل آب در محورها آغاز خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۳۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 14 April 2019

غلامعباس بهرامی نیا در خصوص آخرین وضعیت راه های استان اظهار کرد: محورهای بخش شعیبیه شوشتر که زیر آب رفته بودند، با فروکش کردن آب از شب گذشته با تلاش انجام گرفته بازگشایی شد و مجددا ارتباط 18 روستای شعیبیه که در سیلاب اخیر ارتباط آن ها قطع شده بود، برقرار شد.

وی با اشاره به بازگشایی محور اهواز - آبادان افزود: در محور اهواز به سمت آبادان در کیلومتر 40 به واسطه آبگرفتگی که شاهد آن بودیم، تردد دچار مشکل شده بود اما اکنون و همزمان با ایمن سازی مسیر تردد نیز برقرار شده و خودروها در این محور در حال تردد هستند. از رانندگان درخواست داریم تا در این بخش از مسیر با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری خوزستان در خصوص آخرین وضعیت کمربندی غرب اهواز تصریح کرد: از روز گذشته ورودی این کمربندی دچار آبگرفتگی شد و به این جهت اعلام کردیم تا این محور مسدود شود و تردد در آن انجام نشود.

بهرامی نیا ادامه داد: محور جایگزین کمربندی غرب اهواز، سه راهی خرمشهر به سمت سوسنگرد است و خودروهایی که قصد دارند از کمربندی اهواز عبور کنند باید از محور جایگزین اعلام شده استفاده کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت محور اهواز-اندیمشک، گفت: این محور چند روزی است که به زیر آب رفته اما از امروز و با توجه به سطح آب در این محور کامیون ها می توانند در آن تردد کنند. خودروهای سواری برای تردد از اهواز به سمت اندیمشک باید از مسیر جایگرین که محور اهواز-شوشتر است تردد کنند زیرا شرایط برای تردد خودروهای سبک در این محور هنوز مناسب نیست.

مدیرکل حمل و نقل و راهداری خوزستان در خصوص ترمیم مسیرهای آسیب دیده روستایی و محورهای اصلی بیان کرد: این محورها زمانی که به زیر آب می روند قطعا آسیب می بینند و دچار مشکل می شوند اما تا زمانی که آب در محورها جریان دارد نمی توان نسبت به ترمیم آنها اقدام کرد و عملیات ترمیم را پس از فروکش کردن کامل آب در محورها آغاز خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار