فرمانده مرزبانی خوزستان:
فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: با توجه به بالا آمدن سطح آب هور و احتمال آب‌گرفتگی برخی از پاسگاه‌های مستقر در دایک مرزی دشت‌آزادگان طرح‌های مقابله با سیل در این یگان‌ها اجرا و تاکنون به حفاظت از مرزها خدشه‌ای وارد نشده است.
کد خبر: ۷۳۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 14 April 2019

سردار عبداله نظرپور اظهار کرد: عملیات امدادرسانی مرزبانان به سیل‌زدگان مناطق سیل‌زده حمیدیه، سوسنگرد و رفیع با قوت ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به افزایش ورود آب از رودخانه کرخه، در شهرهای مرزی دشت‌آزادگان امدادرسانی مرزبانان با استفاده از تجهیزات مکانیکی و ماشین‌آلات سنگین شدت گرفته و اکنون با سرعت و هماهنگی لازم با مدیریت بحران استانداری خوزستان کار خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده ادامه دارد.

نظرپور ادامه داد: در همین راستا خدمات پزشکی و درمانی مرزبانی با فعال کردن اکیپ‌های سیار و ثابت در مناطق مرزی دشت‌آزادگان، بستان، رفیع، حمیدیه و سوسنگرد به منظور خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان انجام می‌شود.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: تقویت سیل‌بندهای مناطق سیل‌زده و مرزی با همکاری مرزبانان، سایر نیروهای مسلح و مردم با قوت و به صورت شبانه‌روزی در حال انجام و عملیات جابه‌جایی ساکنان در معرض سیلاب به مناطق امن نیز به خوبی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به بالا آمدن سطح آب هور و احتمال آب‌گرفتگی برخی از پاسگاه‌های مستقر در دایک مرزی دشت‌آزادگان طرح‌های مقابله با سیل در این یگان‌ها اجرا و تاکنون به حفاظت از مرزها خدشه‌ای وارد نشده است. مواردی از مسائل ناامنی در مناطق مرزی که سبب برهم زدن امنیت عمومی و آرامش مردم شود نیز مشاهده نشده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار