ثبت‌نام برای نقل و انتقال دانشجویان در سال تحصیلی 99-98 از ابتدای اردیبهشت‌ماه در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۳۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 16 April 2019

دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال به سایر دانشگاه‌ها از اول تا 31 اردیبهشت‌ماه 98 فرصت دارند برای ثبت درخواست خود در سال تحصیلی 99 - 98 در سامانه سجاد به نشانی portal.saorg.ir ثبت نام کرده و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان، درخواست میهمانی و انتقال خود براساس نوع آن ( از ۲ نیم‌سال میهمانی، تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) را ارائه کنند.

دانشگاه‌های مبدا پس از بررسی درخواست دانشجو، در صورت داشتن شرایط لازم از ابتدای خرداد تا 15 تیرماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت با درخواست دانشجو ریز نمرات او را به دانشگاه مقصد ارسال کنند. دانشگاه‌های مقصد نیز باید حداکثر تا پایان مردادماه نسبت به بررسی تقاضا‌ها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام کنند.

دانشجویان متقاضی باید با اطلاع کامل از شرایط آیین‌نامه میهمانی و انتقال و شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی و وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام کرده و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

متقاضی میهمانی و انتقال مسوول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته خارج از سامانه و از طریق شورای بررسی موارد خاص مبدا و مقصد اقدام کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار