شهردار اهواز گفت: آب‌های روان همچنان به سمت اهواز در حرکت هستند و صبح امروز به دیواره استادیوم غدیر رسید که با تقویت کانال سلمان و احداث دایک‌های حفاظتی در تلاش هستیم مشکل برطرف شود.
کد خبر: ۷۳۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ 13 April 2019

منصور کتانباف شهردار اهواز ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اهواز، اظهار کرد: روان آب‌ها و آب حاصل از خروجی زهکش کشت و صنعت نیشکر دهخدا به دلیل بلااستفاده بودن در سالیان طولانی وارد محله عین دو اهواز شد که منجر به آب‌گرفتگی و ایجاد مشکلات برای مردم شد که اکنون با مسدود کردن زهکش دهخدا آب تا حدودی فروکش کرد و آب موجود در محله عین دو نیز در حال تخلیه است.

وی گفت: منطقه گلدشت و گلبهار نیز به دلیل اینکه پایین‌تر از عین دو و کوی سیاحی واقع هستند آب‌های در حال خروج از این مسیر عبور می‌کنند که به‌زودی مشکل این مناطق نیز برطرف می‌شود.

شهردار اهواز با اشاره به ورود آب از غرب اهواز، عنوان کرد: آب رودخانه کرخه از طریق کانال شهید چمران و کانال سلمان به سمت غرب اهواز حرکت کرد و منجر به آب‌گرفتگی در میدان پلیس‌راه و حوالی میدان تره‌بار شد که با مدیریت به موقع کنترل شد.

وی گفت: آب‌های روان همچنان به سمت اهواز در حرکت هستند و صبح امروز به دیواره استادیوم غدیر رسید که با تقویت کانال سلمان و احداث دایک‌های حفاظتی در تلاش هستیم مشکل برطرف شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار