مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به احداث پل دسترسی برای ورود به این شهرک گفت: شدت جریان آب مانع تسریع در روند احداث پل‌های تردد به شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز شده است.
کد خبر: ۷۳۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 13 April 2019

اخلاق محمدیان با اشاره به آبگرفتگی معابر شهرک صنعتی شماره 2 اهواز اظهار کرد: عملیات احداث مسیر دسترسی به شهرک از طریق ایجاد ۵ پل ۷ متری با بهره‌مندی از امکانات مختلف از روز گذشته آغاز شده است و به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

وی افزود: به دلیل محاصره شهرک صنعتی توسط سیلاب کرخه، فضای محدودی برای حرکت ماشین‌آلات وجود دارد و شدت جریان آب باعث کندی در روند احداث مسیر دسترسی توسط پل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: مصالح و ماشین آلات سنگین مورد نیاز توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تامین شده و لازم است تا واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اهواز ۲ برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز همکاری کنند.

محمدیان ادامه داد: با توجه به میزان حجم آب در منطقه، باید از شدت جریان آب کاسته شود تا بتوان عملیات را با سرعت بیشتری ادامه داد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل بریدگی‌های انجام شده در جاده ترانزیتی اهواز - شوش برای عبور آب، آب وارد شهرک شده و خیابان‌های آن را آب فرا گرفته است. در تلاش هستیم تا هرچه سریعتر شرایط را برای ورود و تردد در شهرک فراهم کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار