براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار می‌شود و زمان برگزاری آزمون کارشناسی تغییر نکرده است.
کد خبر: ۷۳۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 13 April 2019
به گزارش «تابناک تبریز» به نقل از تسنیم، سازمان سنجش از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ خبر داد.

با توجه به مشکلات موجود در مناطق سیل‌زده و براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی و در نظرگرفتن وضعیت موجود استان خوزستان و گزارشات وزارت کشور و هلال احمر، شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی با وجود مشکلات اجرایی تأخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون‌ها، نیاز به تغییر و اصلاح برنامه زمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای شروع سال تحصیلی و مشکلاتی که ممکن است برای داوطلبان سایر مناطق ایجاد کند، در جلسه فوق‌العاده روز شنبه ۲۴ فروردین مصوب کرد، زمان برگزاری آزمون‌های تحصیلات‌تکمیلی، بدین ترتیب تغییر یابد:

۱- زمان برگزاری آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۳۹۸ وزارت علوم، از روز‌های ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به روز‌های ۲۳ و ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ تغییر یابد.

۲- زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۳۹۸ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ به روز‌های ۲۷ و ۲۸ تیر ۱۳۹۸ تغییر یابد.

۳- زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان‌پزشکی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ به روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ تغییر یابد.

آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال ۱۳۹۸ در تاریخ اعلام شده قبلی (۱۳ و ۱۴ تیر ماه ۱۳۹۸) برگزار خواهد شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار