مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در دیدار با پارس جنوبی، تیم برتر میدان بودیم.
کد خبر: ۷۳۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲ 12 April 2019

کاظم فرحانی در نشست خبری بعد از بازی با بازی با پارس جنوبی، اظهار کرد: برد برابر پارس جنوبی را تبریک می‌گویم. بازی سختی بود و واقعا تیم پارس جنوبی یک تیم چقر بود. تیم‌های تارتار تیم‌های پر تلاشی هستند. روزهای سختی را گذراندیم و در طول هفته گذشته نیز بازیکنان‌مان خیلی خوب تمرین کردند و امروز فعل خواستن را به خوبی صرف کردند.

وی ادامه داد: در نیمه اول می توانستیم دو سه گل به ثمر برسانیم ولی فرصت‌ها را از دست دادیم. در نیمه دوم تلاش کردیم بازی را حفظ کنیم و خدا را شکر سه امتیاز در آبادان ماند. فکر می‌کنم بازیکنانمان در ادامه مسابقات را با استرس کمتری پشت سر خواهند گذاشت.

مربی تیم فوتبال آبادان با بیان اینکه سرجیو به دلیل گرفتگی صدا نتوانست در نشست خبری شرکت کند، گفت: خدا را شکر برنده این دیدار شدین. موقعیت هایی که در این دیدار داشتیم به مراتب از پارس جنوبی بیشتر بود. حریف شلوغ می‌کرد و موقعیت خاصی نداشت. نفت تیم برتر میدان بود.

وی خاطرنشان کرد: در اینکه حسین بغلانی، فوتبالیست بزرگی است و برای فوتبال این شهر زحمت کشیده است، شکی نیست. باور کنید هیچ مشکلی با حسین بغلانی نیست. مربیان خارجی خیلی روی تمرین تأکید دارند ولی متاسفانه مشکلاتی پیش آمد که بغلانی از شرایط تمرین دور و همین باعث شد از ترکیب تیم کنار گذاشته شود ولی مطمئن باشید او بازیکن قابلی است و مانند امروز که به ما کمک کرد مطمئناً در بازی‌های آینده نیز بیشتر به ما کمک خواهد کرد.

فرحانی بیان کرد: همان لحظه‌ای که میلاد جهانی در بازی امروز کارت زرد گرفت به او گفتم چرا این کارت‌ را گرفتی زیرا همین باعث می شود که در دیگر دقایق بازی با استرس بازی کنی. حتماً این مورد را به بازیکنان گوشزد می‌کنیم.

وی افزود: باور کنید نحوه تمرین صنعت نفت و بازیکنان به روز است و نسبت به بازی تیم حریف برنامه‌ریزی و کار می‌کنیم‌ متاسفانه مشکل عمده ما که ان شاالله در آینده آن را نخواهیم داشت، همین استرس است که باعث می‌شود بازیکنان نتوانند قابلیت‌های خود را نشان دهند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار