استاندار البرز گفت: همکاران من در استان خوزستان می مانند و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نیز به عنوان نماینده ویژه استاندار در زمینه تقویت زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز و تحکیم سیل بندها حضور دارد و تا آخر در کنار مردم خوزستان خواهیم ماند.
کد خبر: ۷۳۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ 12 April 2019
عزیزالله شهبازی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان باوی که روز پنجشنبه در فرمانداری باوی برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش های استاندار و مدیران خوزستان اظهار کرد: خاک خوزستان بسیار مقدس و خاک پای مردم این استان، سرمه چشم ما است.

وی با اشاره به اینکه البرز نیز در معرض سیل بود، ادامه داد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و نقش مدیران لایق البرز و به لطف خدا، علی رغم شدت بارش ها، خسارات جدی متوجه البرز نشد.

شهبازی با بیان اینکه استان خوزستان حوزه آبریز چندین استان است، گفت: همت بالایی در البرز با حضور مردم و مسئولان این استان شکل گرفت و با حضور به موقع برای کمک رسانی، وظیفه خود را انجام دادند.

وی افزود: بر اساس ابلاغ وزیر کشور در تعاقب دستور رییس جمهوری، البرز به عنوان استان معین خوزستان تعیین شده که طبق تقسیم کار صورت گرفته، البرز عهده دار مدیریت بحران در شهرستان باوی شد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه همدلی، همراهی و هم افزایی برای کمک به خوزستان موج می زند، اضافه کرد: این اتحاد و انسجام را به فال نیک می گیریم.

وی گفت: طی گذشت 40 سال از عمر پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سلطه همواره درصدد زیر سوال بردن استقلال جمهوری اسلامی بوده و اکنون نیز طی اقدامی، تحریم سپاه پاسداران را رقم زده است.

شهبازی افزود: در گام دوم انقلاب، دوران اول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اتحاد و انسجام تمامی جناح ها و گرایش ها برای ما تداعی شده است.

وی عنوان کرد: مردم خوزستان در دوران جنگ تحمیلی نیز گرفتاری های فراوانی را تحمل کردند و اکنون نیز در رنج و زحمت هستند ولی هیچگاه اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دشمنان برسد.

استاندار البرز گفت: جای خرسندی دارد که با وقوع سیل در خوزستان، تلفات جانی نداشتیم ولی مردم با خسارات مالی مواجه شدند که زیر آب رفتن بیش از 15 هزار هکتار از اراضی کشاورزی، بخشی از آن است.

وی با اشاره به اینکه سدهای بزرگی در خوزستان وجود دارد، افزود: اکنون تمامی مدیران ملی و استان ها با همراهی و همدلی مردم، در کنار خوزستان هستند.

شهبازی خاطرنشان کرد: از 5 میلیون نفر جمعیت خوزستان اکنون 500 هزار نفر درگیر حادثه سیل هستند و اکنون دل تمامی مردم ایران برای مردم خوزستان می تپد.

وی گفت: همه نیک می دانند که خوزستان قلب و نبض مردم ایران است و مردمانی صبور، بردبار و شایسته تقدیر دارد.

استاندار البرز افزود: همکاران من در این استان می مانند و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز به عنوان نماینده ویژه استاندار، در زمینه تقویت زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز و تحکیم سیل بندها حضور دارد. بر اساس دستور و تاکیدات وزیر کشور و رییس جمهوری تا آخر در کنار مردم خوزستان خواهیم ماند.

وی با اشاره به اینکه مواکب البرز در کمپ این استان در حال خدمات رسانی هستند، ادامه داد: البرز یک استان صنعتی است که از سه هزار و 500 واحد صنعتی آن 150 واحد، برند ملی هستند و برای کمک رسانی به سیل زدگان اعلام آمادگی کرده اند.

شهبازی با بیان اینکه موج جدید بارش ها را در البرز داریم و مسئولیت حفاظت از این استان را بر عهده دارم، گفت: اکنون آمادگی داریم که در جاهای مختلف خوزستان نیز خدمات رسانی کنیم.
 
استاندار البرز همچنین طی بازدیدی از سیل بندهای ایجاد شده در شهر شیبان، به بررسی اقدامات صورت گرفته توسط تیم اعزامی این استان به شیبان پرداخت.

البرز به عنوان معین خوزستان برای امدادرسانی به سیل زدگان، طی هماهنگی های صورت گرفته، عهده دار ارائه خدمات به شهرستان باوی شد؛ بر این اساس خدمات رسانی به این شهرستان با محوریت کمپ البرز دنبال می شود.
 
منبع: ایسنا

طی بارش های اخیر، سیل بندهای شیبان تخریب شده بود که تیم البرز نسبت به ترمیم 2 سیل بند اقدام کرده است، اکنون نیز روند تقویت سیل بند سوم توسط البرز دنبال می شود.

همچنین به واسطه سیل بندهای ایجاد شده توسط تیم البرز در شیبان از ورود آب به شهر جلوگیری شده و اکنون با اقدامات پیشگیرانه ثبات برقرار است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار