تیم فولاد تیم فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر کشور از سد تیم قعرنشین استقلال خوزستان گذشت.
کد خبر: ۷۳۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 11 April 2019

این بازی از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد. با توجه به سیل اخیر در استان خوزستان تماشاگران دو تیم استقبال چندان خوبی از این دیدار نداشتند.

در این دیدار هر دو تیم با انگیزه بسیار پا به میدان گذاشتند ولی این تیم فولاد بود که در دقیقه ۲۲ توسط لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی خود موفق به باز کردن دروازه استقلال خوزستان شد. در ادامه همین نیمه نیز پریرا که انگیزه گلزنی بسیاری برخوردار بود در دقیقه ۳۲ نیز توانست دومین گل خود را به ثمر برساند.

در نیمه نخست استقلال خوزستان نیز موقعیت هایی را به دست آورد ولی شاگردان جوان علوی نتوانستند از آنها استفاده کنند و فولادی‌ها برنده به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز دو تیم موقعیت های خوب گلزنی به دست آوردند. در این نیمه استقلال خوزستان موفق به ثمر رساندن یک گل شد که البته داور آن را مردود اعلام کرد. در ادامه و در دقیقه ۸۸ استقلال خوزستان صاحب یک موقعیت پنالتی شد که ایوب کلانتری موفق شد این فرصت را به گل تبدیل کند.

پس از گل استقلال خوزستان درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم ایجاد شد که داور ایوب کلانتری زننده گل استقلال خوزستان و سینا مریدی از فولاد را از زمین اخراج کرد.

در دقیقه ۹۴ نیز مسی بازیکن فولاد به زیبایی و از زاویه‌ای بسته و با پای چپ دروازه استقلال را باز کرد.

در دقیقه ۹۶ نیز شاه‌مکوندزاده از استقلال خوزستان با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

در پایان این دیدار شاگردان قطبی با نتیجه ۳ بر یک از سد استقلال خوزستان گذشت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار