با هدف کمک به مردم سیل‌زده خوزستان؛
با هدف کمک به مردم سیل‌زده استان خوزستان و به همت انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اندیمشک و همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک اولین دوره فراگیر اجراهای نمایش در شهرستان اندیمشک آغاز شد.
کد خبر: ۷۳۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 12 April 2019
مهدی آشوغ، رییس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اندیمشک، در این باره اعلام کرد: اولین دوره فراگیر اجراهای نمایش در شهرستان اندیشمک به همت انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک و با اجرای هفت نمایش از 17 فروردین تا 12 خرداد 98 آغاز شد. 
  
آشوغ افزود: شروع این حرکت از آغاز به عضوگیری و آموزش مستمر کلاس‌های بازیگری در سطح شهرستان بود که با استقبال علاقه‌مندان دوره‌های پرباری برگزار شد. از همین رو، انجمن هنرهای نمایشی تصمیم به تولید نمایش کرد که در حدود 12 نمایش تولید و منجر به برگزاری نخستین جشنواره استانی تئاتر برنا شد که هشت نمایش از تولیدات هنرجویان بود به جشنواره تئاتر برنا راه پیدا کرد. 
  
وی ادامه داد: در مرحله بعد شورای نظارت بر نمایش شهرستان چهار نمایش را جهت اجرای عموم انتخاب کرده که به همراه سه نمایش دیگر که از تولیدات سال گذشته انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک بود جدولی ترتیب داده شد و اولین دوره فراگیر اجراهای عموم در راستای جذب مخاطب عام و آشتی عموم مردم با هنر تئاتر در شهرستان اندیمشک کلید خورد. 
  
رییس انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک اظهار کرد: هنرمندان پیشگامان هر جامعه‌ای هستند با درک شرایط موجود هم‌وطن‌نان سیل‌زده در کشور و پس از رایزنی و همفکری با گروه‌های شرکت‌کننده در این اجراها و لزوم همکاری و مساعدت در حد توان با آسیب دیدگان حوادث اخیر، تصمیم بر این شد که بخش زیادی از عواید مالی بلیط فروشی اجراها به آسیب‌دیدگان سیل اخیر تخصیص پیدا کند. 
  
او بیان کرد: در آخر از تلاش‌ها، همکاری و همفکری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک کمال تشکر و امتنان را دارم و از همشهریان و دیگر هنرمندان هنردوست شهرستان‌های مجاور انتظار حمایت و نماشای نمایش‌های در حال اجرا را دارم و امیدوارم همه در این امر خیر ما را یاری کنند. 
 
به گفته  آشوغ:  نمایش‌های اولین دوره فراگیر نمایش در پلاتو خانه هنر شهرستان اندیمشک واقع در جاده انقلاب، جنب فرمانداری، تالار خورشید، خانه هنر به صحنه می‌روند و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت با شماره تلفن 09052073585 تماس بگیرند و یا روزهای اجرا از ساعت 19 با مراجعه حضوری به گیشه پلاتو می‌توانند بلیت تهیه کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار