مدیر امور آبفا روستایی شهرستان دزفول از پایداری آب شرب همه روستاها و در مدار قرار داشتن کلیه تاسیسات آبرسانی روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 12 April 2019

محمد گلچین پور اظهار کرد: در ایام بارندگی و طغیان رودخانه دز تاسیسات آبرسانی روستایی بنه علوان، دیلم عزیب، 7 روستای زاویه‌ها، دهنو باقر و بنه عاطی دچار آبگرفتگی و از مدار خارج شدند.

وی افزود: مشکل رخ داده منجر به قطعی موقت آب مورد نیاز اهالی روستاهای تحت پوشش شد که این امور از طریق تانکر سیار و مخازن ذخیره آب، مشکل بوجود آمده را کاهش داد.

گلچین پور بیان کرد: 8 روستای شهرستان دزفول نیز در ایام سیلاب بوجود آمده و بنا بدستور فرماندار تخلیه و در اردوگاه‌های پیش بینی شده مستقر شدند و امور آبفا روستایی از طریق تانکر سیار و نصب مخازن ذخیره آب در اردوگاه، به اهالی روستایی خدمت رسانی کرد.

مدیر امور آبفا روستایی شهرستان دزفول با بیان اینکه روستاهای تخلیه شده، در حال بازگشت به منازل خود هستند، گفت: با کاهش سطح آب و خطرات احتمالی ناشی از سیلاب، اهالی 8 روستای تخلیه شده در حال بازگشت به منازل خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازگشت اهالی روستایی هیچ گونه کمبودی در تامین آب مورد نیاز خود نخواهند داشت و آب شرب همه روستاها و کلیه تاسیسات آبرسانی روستایی در دزفول پایدار و در مدار هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار