رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مبلغ 40 میلیارد تومان به حساب صندوق بیمه کشاورزی خوزستان واریز شده است تا خسارت وارد شده به کشاورزان در سیلاب بهمن ماه سال گذشته کشاورزان به آن‌ها پرداخت شود.
کد خبر: ۷۳۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 11 April 2019

کیخسرو چنگلوایی با اشاره به بحث پرداخت خسارت سیلاب سال 95 به کشاورزان اظهار کرد: حدود 3.5 میلیارد تومان از پول خسارت گندمکاران شعیبیه که در اثر سیلاب سال 95 دچار خسارت شده بودند پرداخت نشده بود.

وی افزود: این مبلغ در حال حاضر تامین و به حساب بانک رفته است تا از طریق سازمان تعاون روستایی به گندم کاران پرداخت شود و دیگر کشاورزان نگران پرداخت خسارت سال 95 نباشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: روز گذشته مبلغ 40 میلیارد تومان نیز به حساب صندوق بیمه کشاورزی خوزستان واریز شده است تا خسارت وارد شده به کشاورزان در سیلاب بهمن ماه سال گذشته کشاورزان به آن‌ها پرداخت شود.

چنگلوایی ادامه داد: تا کنون 6 میلیارد تومان به کشاورزان برای جبران خسارت آن‌ها پرداخت شده است و این مبلغ امروز نیز افزایش پیدا خواهد کرد تا همه خسارت کشاورزان در سیلاب بهمن ماه خوزستان جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام‌گرفته و قول دولت قرار است تا همه خسارت وارد شده به کشاورزان پرداخت شود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. برنامه دولت آن است تا همه خسارت کشاورزان را پرداخت کند و کشاورزان نگران این مساله نباشند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار