مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان می‌گوید این باشگاه با برگزاری دیدار این تیم برابر فولاد در ورزشگاه شهدای فولاد مخالف است و منافع استقلال خوزستان که میزبان داربی است نیز در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۷۳۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 11 April 2019

محمد رحیمی اظهارکرد: این‌که گفته می‌شود بازی امروز استقلال خوزستان و فولاد به میزبانی ما قرار است در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود، تصمیم هیات فوتبال استان است ولی قوانین می‌گوید تیم میزبان باید رضایت کامل داشته باشد و حتی خود آقای فتاحی هم در مصاحبه‌ای اعلام کرده که برگزاری بازی در ورزشگاه فولاد در گرو رضایت باشگاه استقلال خوزستان است.

وی ادامه داد: با توجه به این‌‌که میزبان هستیم و بازی یک داربی است و هر دو تیم دارای طرفدار هستند، باید منافع ما نیز در نظر گرفته شود و بر این اساس هم اصرار به برگزاری این دیدار در ورزشگاه غدیر داریم و اگر هم شرایط لازم برای برگزاری بازی در غدیر نیست، مسابقه را به تعویق بیندازند و آن را در روز دیگری برگزار کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با تاکید بر این‌‌که مخالف برگزای بازی در ورزشگاه شهدای فولاد هستیم، گفت: این بازی برای ما خیلی مهم است و می‌خواهیم در ورزشگاه خودمان برگزار شود زیرا با شرایط ورزشگاه غدیر عادت داریم و می‌خواهیم از شرایط میزبانی‌مان به نحواحسن استفاده کنیم.

وی افزود: به هر حال هفته های پایانی است و شرایط ما حساس‌تر از تیم فولاد است و استفاده از کوچکترین فرصت‌ها برای ما خیلی اهمیت دارد و اگر هیات فوتبال اصرار به برگزاری بازی در ورزشگاه شهدای فولاد دارد، نظر خود آن‌ها است و ما مخالف هستیم و امیدوارم تمام مجموعه به این نتیجه برسد که منافع ما را هم در نظر بگیرند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار