مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان:
مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان از درگیر شدن سه پست خوزستان با سیلاب خبر داد و تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، تاکنون پایداری برق خوزستان در سطوح انتقال و فوق توزیع حفظ شده است.
کد خبر: ۷۳۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 11 April 2019

محمود دشت‌بزرگ، از احداث سیل‌بند در اطراف سه پست غرب اهواز، کوت امیر و آهودشت خبر داد و گفت: بر اساس اعلام سازمان آب و برق خوزستان، خروجی آب سدها به‌منظور کنترل آب در پایین‌دست کاهش یافته است و این فرصتی خواهد بود تا بتوانیم اقدامات بیش‌تری را برای حفظ پایداری و ایمنی پست‌های فشارقوی خوزستان انجام دهیم.

دشت‌بزرگ یادآور شد: تاکنون در خوزستان هیچ پستی در سطح انتقال و فوق توزیع به دلیل درگیر شدن با سیلاب، دچار خاموشی و قطعی نشده است.

بنا بر اعلام وزارت نیرو، وی همچنین با اشاره به اینکه از شرکت‌های برق منطقه‌ای در استان‌های همجوار درخواست تجهیزات شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی توانیر، خواستار ارسال تجهیزاتی شامل لودر، قایق، پهباد و … شده‌ایم که بتوانیم در این شرایط نسبت به افزایش ایمنی و پایداری تأسیسات برق خوزستان اقدامات لازم را به عمل آوریم.

دشت‌بزرگ با بیان این‌که اکنون بیش‌ترین تراکم کاری اکیپ‌های عملیاتی در پست شمال غرب است، ادامه داد: در این منطقه علاوه بر اکیپ‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، نیروهای عملیاتی شرکت نفت‌خیز جنوب، قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل و سپاه نیز برای کمک اعزام شده و در کنار نیروهای این شرکت حضور دارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار