معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر منطقه عین دو مشکل‌دارترین محله شهر اهواز است که تاکنون در حدود ۶۰ درصد محله عین دو، آب وارد منازل مسکونی شده و تمام نیروها در حال تلاش هستند که از ورود آب به منطقه سیاحی جلوگیری کنند.
کد خبر: ۷۳۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ 10 April 2019

علیرضا عالی پور امشب در جمع خبرنگاران در اهواز، اظهار کرد: در حال حاضر منطقه عین دو مشکل‌دارترین محله شهر اهواز است که تاکنون در حدود ۶۰ درصد محله عین دو آب وارد منازل مسکونی شده است و تمام نیروها در حال تلاش هستند که از ورود آب به منطقه سیاحی جلوگیری کنند.

وی افزود: آب کرخه از طریق کانال چمران وارد کانال سلمان شد و سپس وارد زهکش کشت و صنعت دهخدا شد که در مجاورت محله‌های عین دو و سیاحی اهواز قرار دارد که زهکش دهخدا به دلیل خشک بودن در سال‌های گذشته دچار آسیب شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص نگرانی مردم کیانشهر، عنوان کرد: با فعالیت ویژه‌ای که سپاه پاسداران در حاشیه کانال سلمان در حال انجام است منطقه کیانشهر را در حال حاضر خطری تهدید نمی‌کند و طبق پیش‌بینی‌ها در ۴۸ ساعت آینده دبی آب کاهش می‌یابد.

عالی پور گفت: تمام مسیرهای ارتباطی با میدان بارفروشان باز است و مشکلی برای تردد وجود ندارد و تنها از سمت جاده ورودی اندیمشک به میدان بارفروشان حدود ۳۰ سانتی‌متر آب روی آسفالت وجود دارد که باعث انسداد مسیر نشد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار