مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان:
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: هزار و ۴۳ دکل برق این شرکت در معرض سیلاب قرار گرفته که از این تعداد ۴۹۲ دکل به ترمیم نیاز دارند.
کد خبر: ۷۳۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 10 April 2019

محمود دشت بزرگ در چهارمین جلسه مدیریت بحران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با موضوع خطر سیلاب برای تجهیزات برق، اظهار کرد: ۲۳ خط برق در سطوح ولتاژی مختلف به علت سیلاب در شرایط بحرانی قرار دارند و باید سریع به آن‌ها رسیدگی شود.

وی افزود: هزار و ۴۳ دکل برق این شرکت در معرض سیلاب قرار گرفته که از این تعداد ۴۹۲ دکل به ترمیم نیاز دارند و از ۳۹ پست در معرض خطر، ۷ پست را خطر جدی تهدید می‌کند و با سیل‌بند نگهداری شده‌اند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با ارائه گزارشی از خطرات سیل و اقدامات انجام شده برای حفظ پایداری شبکه، تصریح کرد: با افزایش آب خروجی از سدها و افزایش آورد رودخانه‌ها دکل‌ها و پست‌های بیشتری در معرض خطر سیل قرار می‌گیرد و نیازمند کار وسیع‌تری است.

دشت بزرگ عنوان کرد: برای جلوگیری از ورود آب به پست‌ها سیل‌بند احداث کرده و در حال تقویت آن‌ها هستیم اما ماشین آلات لازم برای مقابله با سیل را در اختیار نداریم. حجم کار بسیار وسیع بوده و نیاز به ماشین آلات بیشتری است و باید این ماشین آلات در اختیار شرکت قرار بگیرد.

وی ادامه داد: پست‌ها و خطوط در معرض خطر سیلاب در سطوح ولتاژی مختلف هستند و سطح خاموشی آن‌ها در شبکه می‌تواند گسترده باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار