معاون وزیر راه و شهرسازی:
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:تنها خواسته ما این است که شبکه حمل و نقل در استان، مدیریت و کنترل شده و دستگاه‌های اجرایی در جهت حفظ مسیرهای مواصلاتی و جاده‌ای خوزستان، همکاری‌های لازم را ارائه دهند.
کد خبر: ۷۳۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 09 April 2019

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه وشهرسازی ضمن اشاره به مسدود شدن محور ترانزیتی اهواز-اندیمشک با 40هزار تردد در روز، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دلیل آبگرفتگی ناشی از سیلاب این مسیر بسته شد و تا عادی شدن وضعیت، مسیرهای اهواز- ملاثانی، شوشتر و دزفول محورهای جایگزین برای تردد هستند.

وی افزود: موضوع با اهمیت دیگری که باید به آن توجه ویژه کرد بازنگه‌داشتن محورهای منتهی به استان از جمله شیراز، دهدز-اصفهان و جنوب کشور است تا از طریق این مسیرها، ارتباط جاده‌ای استان خوزستان با سایر نقاط کشور برقرار بماند.

خادمی عنوان کرد: تا کنون یکهزار و 50دستگاه و ماشین‌آلات از وزارت راه و شهرسازی برای کمک‌رسانی در بخش‌های مختلف سیل‌زده خوزستان به کار گرفته شده‌اند و تنها خواسته ما این است که شبکه حمل و نقل در استان، مدیریت و کنترل شده و دستگاه‌های اجرایی در جهت حفظ مسیرهای مواصلاتی و جاده‌ای خوزستان، همکاری‌های لازم را ارائه دهند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار