پورهنگ عنوان کرد:
مدیرعامل نفت و گاز اروندان با اشاره به اینکه این شرکت به عنوان معین شهرستان‌های خرمشهر و شادگان جهت مقابله با سیلاب معرفی شده است، گفت: به هر شکلی که بتوانیم نسبت به کمک رسانی به مردم اقدام خواهیم کرد و از هیچ کمکی در بحث کاهش خسارت سیلاب دریغ نخواهیم کرد.
کد خبر: ۷۳۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 08 April 2019

جهانگیر پورهنگ با اشاره به اقدامات این شرکت در بحث کمک به شهرستان‌های سیل زده خوزستان اظهار کرد: شرکت نفت و گاز اروندان بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران خوزستان به عنوان معین شهرستان‌های خرمشهر و شادگان معرفی شده است تا با این شهرستان‌ها همکاری لازم را در بحث تقویت سیل‌بندها داشته باشیم.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم در بحث سیلاب قبل از سال جدید آغاز شد اما از چهارم فرودین ماه که سیلاب در استان شدت گرفت، اقدامات شرکت نفت و گاز اروندان در بحث کمک‌رسانی و ارائه تجهیزات و ماشین آلات به مناطق تعیین شده شدت گرفت.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: اکنون در شرق و غرب کارون بیش از 50 دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین شرکت نفت و گاز اروندان فعال و در اختیار ستاد بحران شهرستان‌ها قرار دارند. علاوه بر این پرسنل شرکت نیز به صورت شبانه‌روزی درگیر شرایط هستند و نسبت به اقدامات لازم جهت کمک رسانی و ارائه خدمات اقدام می‌کنند.

پورهنگ بیان کرد: به هر شکلی که بتوانیم نسبت به کمک رسانی به مردم اقدام خواهیم کرد و از هیچ کمکی در بحث کاهش خسارت سیلاب دریغ نخواهیم کرد. سیل‌بندها در شرق و غرب کارون چندین بار شکسته شدند اما خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته توانسته‌ایم این سیل‌بندها را تقویت و ترمیم کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط در دست کنترل است و باید منتظر بود که در روزهای آینده شرایط سیلاب در استان به ویژه در شرق و غرب کارون به چه شکل خواهد بود.
ش
مدیرعامل نفت و گاز اروندان خاطرنشان کرد: این شرکت در بحث ارائه ماشین آلات سبک و سنگین برای تقویت سیل‌بندها، سوخت رسانی به مردم و ماشین آلات، ارائه کیسه‌های پلاستیکی برای ایجاد سیل‌بند و... اقداماتی را انجام داده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار