فرماندار شادگان:
فرماندار شادگان گفت: سه شهرداری معین شامل شهرداری شهرهای آبادان، رامشیر و شادگان تجهیزات و نیروهای خود را پای کار آوردند تا سیل‌بندها دارخوین ایمن‌تر شوند.
کد خبر: ۷۳۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 06 April 2019

سعید حاجیان، فرماندار شادگان درباره آخرین وضعیت شهر دارخوین، اظهار کرد: دیروز به جهت اینکه جان مردم دارخوین در خطر قرار نگیرد، به‌ویژه در مناطقی که بیشتر در نزدیکی رود کارون هستند از مردم تقاضای جابه‌جا شدن از این محل‌ها را کردیم.

وی افزود: گاهی لحن این درخواست برای جابه‌جایی، کمی جدی‌تر و به‌صورت دستوری است و گاهی برای رعایت احتیاط جهت حفظ جان مردم است که هدف ما مورد دوم بوده است.

فرماندار شادگان گفت: از لحظه‌ای که خطر طغیان رود کارون در منطقه دارخوین بیشتر شد، کار تحکیم و بهسازی سیل‌بندها را آغاز کردیم و به لطف خدا اقدامات خوبی در این جهت انجام شد؛ سه شهرداری معین شامل شهرداری شهرهای آبادان، رامشیر و شادگان تجهیزات و نیروهای خود را پای کار آوردند تا سیل‌بندها دارخوین ایمن‌تر شوند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی نیز از ابتدای این کار حضور فعال داشتند و نکته جالب توجه حضور مؤثر و پر تعداد طلاب حوزه علمیه در کار ترمیم سیل‌بندها بوده که کار بسیار ارزشمندی است.

حاجیان عنوان کرد: به‌هرحال آب رودخانه تا یک و نیم متر دیگر هم اگر بالا بیاید وارد شهر نمی‌شود اما لازم دانستیم به مردم اعلام آمادگی کنیم و امکاناتی را نیز جهت اسکان و پشتیبانی مردم در صورت بروز مشکل، تدارک دیده‌ایم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار