فرماندار دشت آزادگان از صدور دستور تخلیه کامل این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 06 April 2019

غلامعباس هزاریان اظهار کرد: در جلسه‌ای که شب گذشته با حضور استاندار خوزستان برگزار شد تاکید شد که با توجه به دبی ورودی 2400 مترمکعب و خروجی 2400 مترمکعب بر ثانیه رودخانه کرخه، شهرستان‌های دشت آزاداگان و حمیدیه با مشکلات خاصی مواجه خواهند شد که از این بابت استاندار تخلیه شهرستان دشت آزادگان را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: بنابراین حمیدیه، بستان، سوسنگرد و همه روستاها باید تخلیه شوند.

فرماندار دشت آزادگان گفت: از بامداد امروز اطلاع‌رسانی را جهت تخلیه شهرستان آغاز کرده‌ایم. همچنین اکنون جلساتی جهت تعطیلی ادارات و مدارس برگزار شده است تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

هزاریان با بیان اینکه اقدامات مورد نیاز در حال انجام است، گفت: مردم در مناطقی که جمعیت هلال احمر معین کرده اسکان یابند و همکاری لازم را داشته باشند. همچنین هشدارها را جدی بگیرند.

وی عنوان کرد: مدارس، پادگان‌ها و یادمان شهدای هویزه جهت اسکان مردم در نظر گرفته شده است. فعلا طبق آنچه اعلام شده تنها رفیع دچار مشکل می‌شود و هویزه زیر آب نمی‌رود.

فرماندار دشت آزادگان با تاکید بر لزوم جدی گرفتن امنیت در شهرهای تخلیه شده، گفت: از مردم می‌خواهیم تا حد امکان زنان، کودکان و سالمندان را از شهر خارج کنند و جوانان در کنار ما باشند و کمک کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: سیل ، سیلاب ، دشت آزادگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار