سرمربی استقلال خوزستان از نوع فوتبال پارس جنوبی انتقاد کرد و گفت مناسب لیگ برتر نیست.
کد خبر: ۷۳۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 05 April 2019

سیروس نعمتی‌نژاد بعد از شکست دو بر یک استقلال خوزستان در دقایق پایانی مقابل پارس جنوبی در نشست خبری اظهار کرد: فکر نمی‌کنم نوع فوتبال تیم آقای تارتار احتیاج به تمرین ندارد چرا که در هر بازی ۱۰۰ تا ۲۰۰ بار زیر توپ می‌زند. اوت دستی و ارسال بلند و خطا که فوتبال نیست. ما در لیگ برتر بازی می‌کنیم؛ باید فوتبال خوبی نشان دهیم.

وی تاکید کرد: اینکه با زدن زیر توپ به پیروزی برسیم، ارزش ندارد. ما فقط به جوانی بازیکنان خودمان باختیم. می‌توانستیم بازی را سه بر یک ببریم. ولی بازیکنان ما جوان بودند و از جو ترسیدند. از ارسال‌های بلند پارس جنوبی ترسیدند. من از این بابت خیلی ناراحتم که بازی برده را باختیم. امیدوارم در بازی‌های آینده یک مقدار روان‌تر بازی کنیم. با بازیکنانم بیشتر کار می‌کنیم تا بهتر و بهتر شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به اینکه دروازه‌بان تیمش از دقیقه پنج این دیدار تا دریافت گل دوم وقت‌کشی کرد، گفت: دروازه‌بان ما مصدوم بود ولی پارس جنوبی با زدن زیر توپ می‌توانست ۱۰ گل هم به ما بزند. ولی از چه راهی؟ باید به مردم فوتبال نشان بدهند. چرا بعد از سه سال از حضور آقای تارتار در این تیم، پارس جنوبی زیر توپ می‌زند؟ بعد از این مدت باید تیم‌های حریف را خرس وسط کنند.

نعمتی‌نژاد همچنین در پاسخ به این سوال که چرا تیمش را بر اساس تاکتیک حریف آماده نکرده است، تاکید کرد: بله ما می‌دانستیم زیر توپ می‌زنند ولی به چه دردی می‌خورد؟ شما خبرنگاران مقابل من جبهه گرفتید. باید حقایق را به مردم بگویید. تمام تیم‌ها فوتبال بازی می‌کنند. نمی‌شود از هر جایی که توپ را گرفتند، زیر آن بزنند. کمتر از ۱۰۰ بار زیر توپ نزدند.

وی درباره باقی ماندن تیمش در لیگ برتر گفت: سعی و تلاش می‌کنیم. نمی‌خواهم وضعیت بدنی را گردن کسی بیاندازم. بازیکنان ما از ابتدای فصل خوب بدنسازی نکردند. تیم را خوب آماده نکرده بودند و متأسفانه این اتفاق باعث شد تیم ما در چنین وضعیتی قرار گیرد. من ۱۱ بازیکن داشتم و بازیکنان تعویضی هم نتوانستند به راحتی فوتبال بازی کنند. تلاش می‌کنیم نتیجه بگیریم. ماندن یا نماندن با خداوند است.

سرمربی استقلال خوزستان درباره انتخاب مربیان متعدد از سوی مدیریت این باشگاه خاطرنشان کرد: من در تیم‌های مختلفی بودم. در فولاد نوین و استقلال اهواز بودم. با استقلال خوزستان قهرمان کشور شدم. بعد به بازی‌‌های آسیایی رفتم. من هیچ وقت سرمربی نبودم ولی هیچ کس از ابتدا سرمربی نیست.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار